وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

ایبِنا : مدیر سرویس نظارت مالی فدرال روسیه و رئیس گروه اوراسیا گفت: سیستم بانکی ملی در روسیه، چین، تاجیکستان در سطح بالایی قرار دارد. به گزارش تاس، یوری چیخانچین، مدیر سرویس نظارت مالی فدرال روسیه و رئیس گروه اوراسیا در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (EAG) پس از سی‌وهفتمین جلسه عمومی گروه اوراسیا به تاس گفت که گروه اوراسیا در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (EAG) عملیات موسسات بانکی و مالی این گروه را ارزیابی کرد. سیستم بانکی روسیه، چین و تاجیکستان مطابق با (FATF) و استاندارد‌های بین المللی است. این مقام گفت که عملیات بانک و موسسات مالی این گروه را ارزیابی و تاکید کرد: روسیه، چین و تاجیکستان نشان دادند که در حال حاضر سیستم بانکی این کشور‌ها بر اساس استاندارد‌های FATF و جامعه بین‌المللی عمل می‌کند. او بار دیگر تایید کرد که سیستم بانکی ملی در این کشور‌ها در سطح بالایی قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

اقتصاد

پولشویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی