وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود کتاب روش سریع تراختنبرگ در حساب از آن کاتلر :


نام کتاب: روش سریع تراختنبرگ در حساب

نویسنده: آن کاتلر، رودلف مک شین

مترجم: محمد باقری

انتشارات: دانشمند

سال نشر: ۱۳۷۱

زبان: فارسی

تعداد صفحات: ۳۰۵ صفحه

فرمت: PDF

حجم: ۸٫۴۲ مگابایت

 

لینک دانلود


http://dl.lilibook.ir/2016/04/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%86%D8%A8%D8%B1%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8.pdf


مقدمه

دختر نه ساله ای، از پله های سالنی در شهر “زوریخ” بالا رفت و مقابل حاضران که بیشترشان استادان ریاضی بودند، قرار گرفت. یکی از آنها که در ردیف اول نشسته بود، پرسید: حاصل ضرب ۴۴۸۹۳۲۴۲ در ۱۱ چیست؟ دختر در مدت زمان کوتاهی پاسخ داد: ۴۹۳۸۲۵۶۶۲ . داورها و تماشاچی ها با تعجب به دختر نگاه کردند باورشان نمی شد که دختر کوچکی با استفاده از روشی که معلمش به او یاد داده بود، بتواند به این سرعت به جواب برسد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۸
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

ریحانه نیک‌نام
دانشجوی دکترای مدیریت کسب‌وکار
بحران‌های انرژی در اواسط دهه ۱۹۷۰، موج اولیه تحقیقات پیرامون موضوعات زیست محیطی را در اوایل دهه ۱۹۸۰ به دنبال داشت.با وجود این، از دهه ۱۹۹۰ به بعد بود که همنوایی بیشتر دانشمندان، از پیامدهای وخیم فعالیت‌های بشر روی تعادل اکولوژی زمین و بقا در آینده خبر داد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۳۳
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نویسنده: Liz Ryan
مترجم: مریم مرادخانی
مشاور عزیز، یک سال پیش از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم. پس از فارغ‌التحصیلی، تصمیم گرفتم چند دوره مرتبط با رشته تحصیلی‌ام را بگذرانم تا برای ورود به بازار کار آمادگی داشته باشم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۳۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

۱۲ پیش‌بینی از ۲۰۱۸

دنیای اقتصاد : سال ۲۰۱۷ زمینه‌ساز تحولات بسیاری بود که در یک سال آینده جهان شاهد آنها خواهد بود. به این بهانه و در آستانه سال نو میلادی، نشریه «اکونومیست» ویژه‌نامه سالانه خود تحت عنوان «جهان در سال ۲۰۱۸» را منتشر و در آن ۱۲ پیش‌بینی را برای سال میلادی پیش‌رو ارائه کرده است. اکونومیست در توصیف سال ۲۰۱۸ از عبارت «اعصاب خردکن» استفاده و اعلام کرده است: سال آینده، سال تلاش مردم دنیا برای گریز از تنش‌های سیاسی و آشفتگی‌های تکنولوژیک خواهد بود. البته اکونومیست برای سال ۲۰۱۸ نوید رشد اقتصادی قابل‌قبولی را نیز داده است. به نوشته این نشریه، چالش‌ هسته‌ای کره‌شمالی، گفت‌وگوهای «برگزیت»، اصلاحات اقتصادی چین، انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا و انتخابات ریاست‌جمهوری در برزیل و مکزیک، سال ۲۰۱۸ را به سالی حیاتی تبدیل کرده است. این نشریه پیش‌بینی کرده در سال آینده میلادی شاهد نبردهای جذاب برای اثرگذاری و ایده‌ها باشیم. در کل تحولات سال ۲۰۱۸ در قالب ۱۲ رویداد دسته‌بندی شده است. در کنار رویدادهای سیاسی مورد اشاره، المپیک زمستانی کره‌جنوبی و جام‌جهانی فوتبال روسیه نیز از دیگر روندهای کلیدی سال ۲۰۱۸ هستند. اما جالب‌ترین بخش این گزارش، پیش‌بینی خداحافظی با برخی رهبران جهان در این سال است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۲۷
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

به گزارش «دنیای اقتصاد» به دنبال اعلام محمدعلی نجفی شهردار تهران برای استفاده از الگوی جهانی تامین منابع درآمدی پایدار برای شهر تهران، روز گذشته معاون مالی شهرداری از استارت پیاده‌سازی این الگو در قالب اخذ عوارض مالیات سوخت خبر داد و اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرداری تهران در قالب یک پیشنهاد از دولت درخواست کرده است در بودجه سال آینده معادل ۱۵ درصد از قیمت فروش بنزین در شهر تهران به‌عنوان مالیات سبز به شهرداری تهران پرداخت شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۲۵
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

برنرزلی همیشه اختراعش یعنی وب جهانی را چه خوب، چه بد و چه زشت، انعکاسی از انسانیت می‌داند. دیدگاه اولیه برنرزلی درباره اختراعش یک پلت‌فرم باز بوده است که به همه افراد اجازه به اشتراک گذاشتن اطلاعات، دسترسی به فرصت‌ها و همکاری در ورای مرزهای جغرافیایی را می‌دهد. با این حال اما، افزایش قدرت ماموران و دروازه‌بان‌های دیجیتالی که الگوریتم‌هایشان می‌توانند توسط مقامات بالا به عنوان سلاح‌هایی علیه افراد به‌کار گرفته شوند، چالشی جدی را پیش‌رو قرار می‌دهد. این دانشمند بریتانیایی علوم کامپیوتری در این‌مورد می‌گوید: «من هنوز هم خوش‌بین و امیدوار هستم، اما یک انسان خوش‌بینی که در بالای تپه‌ای ایستاده و توفان به صورتش می‌وزد به یک حفاظ و پناهگاه نیاز دارد. ما باید دندان روی جگر بگذاریم، کمی صبر کنیم و البته بی‌چون و چرا نپذیریم که وب ما را به سمت اتفاقات جالب و شگفت‌انگیز هدایت می‌کند.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۲۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷ از چهارشنه اول آذر ۹۶ آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۷ می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمادر این آزمون ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال 1397 از چهارشنبه اول آذر 96 آغاز و سه‌شنبه 7 آذر به پایان می‌رسد. ثبت‌نام در آزمون به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۲۰
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

اره کُند و این همه درخت ؟


             آره ، آخه وقت تیز کردن اره رو ندارم !


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۰۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

باید مراقب باشم 
 
                     دچار
                
                                    یبوست فکری
                                                          و
                                                                 اسهال کلامی نشوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۰۵
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

برای مشاهده راهنمای تنظیمات اوت لوک در پست الکترونیکی چاپار اینجا را کلیک نمایید :


http://weblog.chaapaar.ir/wp-content/uploads/2013/10/outlook.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۸:۴۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری