وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

به وبلاگ شخصی من خوش آمدید .

در طی مدت دانشجویی در جستجوهای اینترنتی و فایلهای اساتید ، به مطالبی برخورد می کردم که بعد از مدتی دوباره نیاز به مراجعه به آنها بود .

مدتها بود  مطالب و عناوینی که در موضوعات مختلف در بستر وب پیدا می کردم ، در گوشه ای از هارد کامپیوتر ذخیره می کرد تا برای مراجعه مجدد بتوانم از آنها استفاده نمایم .

پس از تست سایت و دمین و ایمیل ، جایی بهتر از صفحات وبلاگ نیافتم که هم آنها را ذخیره نمایم و هم دسته بندی نموده و بایگانی مرتبی از آنها برای مراجعات بعدی خود داشته باشم و چه بهتر که بجز خودم دیگران نیز از آنها بهره مند گردند .

بعد از وبلاگهایی که در پرشین بلاگ ، بلاگفا و بلاگ اسکای داشتم ، بلاگ دات ای آر را بسیار حرفه ای تر ، مطمئن تر و کاربرپسند تر دیدم . ضمن اینکه در اینجا خبری از تبلیغات تجاری نیز نبود . به همین دلیل با مراجعه به بلاگ دات آی آر مطالب خود را به این جا منتقل نمودم .

امیدوارم مطالب درج شده در اینجا و target.blog.ir دیگر وبلاگ من مورد استفاده شما نیز قرار گیرد .

   این وبلاگ جهت تمرکز داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام گردآوری شده است . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .


احمد سوری

کارشناس ارشد مدیریت مالی