وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

۲۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

دنیای اقتصاد : شرایط بانکی برای جابه‌جایی زوجین دارای سابقه مالکیت در بازار مسکن فراهم شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۳۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری
ایسنا : گوگل قصد دارد نماد قفل سبزرنگ و کلمه Secure را که مبنی بر امن بودن وب‌سایت موردنظر است، از نسخه جدید مرورگر گوگل کروم حذف کند. شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده از مرورگر اینترنتی اختصاصی خود یعنی گوگل کروم، دیگر از نماد قفل سبزرنگ و واژه Secure که به معنای امن بودن درگاه اینترنتی و وب‌سایت موردنظر کاربران است، استفاده نمی‌کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۵۳
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری
امروز(یکشنبه) برای اولین بار در بازار سرمایه کشور،اوراق بدهی بدون ضامن منتشر می‌شود. معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان درخصوص جزئیات انتشار اوراق اجاره مخابرات گفت: اوراق اجاره مبتنی بر سهام شرکت مخابرات ایران اولین اوراق بدهی است که بدون وجود رکن ضامن،‌ در بازار سرمایه کشور عرضه می‌شود و در واقع قرار است سهام شرکت مخابرات ایران و نیز سهام شرکت ارتباطات سیار به‌عنوان وثیقه‌ انتشار این اوراق قرار گیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۵۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری
به گزارش «دنیای اقتصاد»،‌ در بازار رهن و اجاره آپارتمان مسکونی به شکل سنتی مستاجران تمایل دارند ودیعه بیشتری بپردازند و تا جایی که می‌توانند در قرارداد خود کمترین میزان اجاره‌بهای ماهانه را منظور کنند. البته بهترین گزینه برای مستاجران «رهن کامل» آپارتمان است، اما از آنجا که این قبیل گزینه‌ها در بازار مسکن اندک است و موارد عرضه شده به‌صورت رهن کامل نیز در بسیاری از موارد گران‌تر از ارزش واقعی اجاره‌بهای ملک، قیمت‌گذاری شده‌اند، در نتیجه مستاجران معمولا آپارتمان‌های اجاری به‌قیمت و در تناسب با بودجه خود را در میان گزینه‌هایی که به‌صورت ترکیبی از رهن و اجاره، قیمت‌گذاری شده‌اند پیدا می‌کنند. بررسی موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی حاکی از وجود فایل‌های بسیاری در بازار املاک اجاری با اجاره‌بهای بین یک تا ۲ میلیون تومان است؛ به نحوی که الباقی ارزش اجاری ملک به‌صورت ودیعه پیشنهاد شده و اجاره‌ای در این دامنه نیز منظور شده است. این قبیل املاک در مناطق مصرفی بازار مسکن و نیز مناطق نسبتا پر جمعیت همچون ۴، ۵، ۷، ۱۳ و ۱۴ قابل جست‌وجو است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۴۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری
دنیای اقتصاد : «خانه‌اولی»‌ها برای دسترسی به تسهیلات خرید مسکن باید از هفت خوان موجود در مسیر وام «یکم» عبور کنند. فرآیند دریافت وام مسکن توسط متقاضیان در نوبت به‌دلیل دست‌اندازهای ناشی از رفتار سلیقه‌ای شعب و انبوه مدارک استعلامی مورد درخواست بانک به قدری سخت و زمان‌بر شده که گروهی از افراد در میانه مسیر متوقف مانده‌اند. عوامل پرداخت وام مسکن در اقدامی متفاوت با ضوابط بالادست، یکی از شروط عمده برای ارائه تسهیلات را معرفی حداقل یک ضامن معتبر به همراه فیش حقوقی خاص - درآمد ماهانه سه برابر مبلغ قسط - اعلام می‌کنند. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۴۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

هفته نامه بورس اطلاعات هفته نامه ای بسیار مفید در زمینه اطلاعات بازارهای مالی ایران به ویژه سهام می باشد . متاسفانه آدرس سایت این هفته نامه را پیدا نکردم . شماره 142 این هفته نامه را می توانید از آدرس زیر  یا از اینجا دانلود کنید :


https://modiremali.com/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%B1%DB%B4%DB%B2-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۳۳
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۰۲
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

دانش مدیریت مالی بر این فرض قرار دارد که هدف اصلی و شاخص مدنظر مدیریت حداکثر سازی ثروت صاحبان سهام است. این هدف یا ایده‌آل تنها از طریق مدیریت کارآمد جریان های نقدی کوتاه و بلندمدت شرکت یا موسسه اقتصادی میسر است.



معرفی اولیه رشته مدیریت مالی
با توجه به روندجهانی شدن اقتصاد کشورها، متخصصان مالی کشور، بایستی با نظام‌های مالی جهانی و شیوه‌های سرمایه‌گذاری و ابزارهای مالی پیشرفته آشنایی داشته باشند تا کشور بتواند موقعیت مالی خود را در دنیای متلاطم امروز تثبیت کند. رشته مدیریت مالی در همین راستا ایجاد شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۵
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

◽️ اصول بیست گانه مدیریت کایزن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۲
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

کایزن بیشتر تفکری فلسفی است نه صرفا روشی برای بهبود بهره‌وری که معمولا برای برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی کارهای روزمره‌تان به‌کار می‌گیرید. برخلاف روش‌هایی که بر انجام دادن و تکمیل کارها تمرکز دارند، کایزن روشی برای تفکر و نظم بخشیدن به همه چیز است، از روش کاری‌ِ خودتان گرفته تا روشی که تیم‌تان برای فعالیت به کار می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۰
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری