وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

۹۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس» متن کامل توضیحات و فهرست مواد غذایی و سایر کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری به شرح شرح زیر است.

 

https://media.foodpress.ir/d/2022/09/20/0/35212.pdf?ts=1663698598000

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۳۷
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

دنیای اقتصاد : سومین نشست هم‌‌اندیشی اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا، با حضور اعضا، کارشناسان، مشاوران عالی، نواب رئیس و رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران برگزار شد. در این نشست درباره نحوه برگزاری اجلاس، ظرفیت‌‌های موجود در استان‌ها، موضوعات و سرفصل‌‌های علمی و نحوه همکاری نهادهای مختلف با این رویداد ملی بحث و تبادل نظر شد. در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون بر مطالبه‌‌گری رفع موانع صادرات و افزایش دانش و فرهنگ صادراتی به عنوان دو هدف اصلی اجلاس تاکید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۳۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

دنیای اقتصاد : در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگ‌ترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۲۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

دنیای اقتصاد : بانک‌‌های ترکیه کاربرد سیستم پرداخت میر روسیه را به دنبال تهدید واشنگتن متوقف کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۲۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

دنیای‌اقتصاد : در روزهای گذشته خبری مبنی بر افزایش هزینه تراکنش‌‌های بانکی منتشر شد. براساس این خبر به علت افزایش هزینه ارسال پیامک توسط اپراتورهای تلفن همراه، کارمزدها براساس تعداد پیامک‌‌های واریز و برداشت وجه، پس از گذشت ۶ ماه محاسبه و به ازای هر پیامک ۹۰ تومان از حساب مشتری کسر خواهد شد. این در حالی است که روز دوشنبه مصطفی قمری‌وفا، سخنگوی بانک مرکزی در این‌باره گفت: «بانک مرکزی بخشنامه‌‌ای به بانک‌‌ها مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک به مشتریان نداشته است.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۱۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

بخشنامه خزانه داری کل کشور درخصوص تکلیف دستگاه های اجرایی نسبت به درج مشخصه اطلاعاتی سال ایجاد بدهی و طلب برای هر قلم قابل ثبت از طریق سامانه یکپارچه مدیریت بدهی ها و اوراق بازار پول و سرمایه طی نامه شماره ۵۷/۱۲۶۸۹۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ توسط خزانه دار کل کشور ابلاغ شد.

 

https://media.dotic.ir/uploads/org/2022/09/20/166367578461377300.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۱۲
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

فارس : سایت هیزم در اروپا راه‌اندازی شد. از آنجا که قیمت گاز در اروپا به شدت افزایش یافته، یکی از کشورهای اروپایی تصمیم گرفته سایتی را راه‌اندازی کند تا مردم راحت‌تر بتوانند هیزم جمع کنند. به گزارش راشاتودی، رسانه‌های محلی در مولداوی اعلام کردند دولت این کشور یک وبسایت مخصوص برای کمک به شهروندان در راستای پیدا کردن هیزم برای گرم کردن خانه‌هایشان راه‌اندازی کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۴۵
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

مارتین ایندیک ترجمه: محمدحسین باقی قرار ملاقات با اسماعیل در ویلایی روستایی متعلق به یک تاجر آمریکایی در شهر کوچکی در حومه‌‌ پاریس انجام شد. در این زمان، مشکلات واترگیت نیکسون عمیق‌‌تر شده بود. تا پایان آوریل، «اچ.آر.هالدمن» رئیس ستاد وی، «جان ارلیچمن» مشاور او در امور داخلی و «ریچارد کلاندینست» دادستان کل او همگی استعفا دادند و «جان دین» پس از ارائه‌‌ شهادت اهانت‌آمیز اخراج شد. اکنون مشاور سیاسی قدیمی نیکسون و مدیر کمپین ریاست‌جمهوری یعنی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۱ ، ۰۹:۴۲
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص اصلاحیه ضوابط اجرایی موضوع ماده ۱۷۲ قانون مالیات های مستقیم طی نامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۱/۳۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ توسط رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شد.

 

https://media.dotic.ir/uploads/org/2022/09/14/166315392200471800.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۵۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

رای شماره ۱۰۵۱ هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع «ابطال مواد ۱ و ۷ دستورالعمل اجرایی تبصره ۱ ماده ۲۳۸ قانون مالیات های مستقیم» در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ توسط رییس هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابلاغ شد.

 

https://media.dotic.ir/uploads/org/2022/09/14/166316340926328100.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۵۳
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری