وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

افزایش سرمایه به سهامداری تعلق می‌گیرد که در زمان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر افزایش سرمایه، مالک سهام شرکت باشد. با یک مثال کمی بحث را روشن‌تر می کنیم. فرض کنید شرکت الف تصمیم به افزایش سرمایه گرفته است. در ابتدا هیئت مدیره گزارش توجیهی در خصوص افزایش سرمایه را منتشر می‌کند و در گام بعدی، حسابرس نیز گزارش خود را در این خصوص ارائه می‌کند. پس از دریافت مجوز از سوی سازمان بورس، شرکت تاریخی مشخص را برای برگزاری مجمع عمومی فوق العاده تعیین می‌کند. به عنوان مثال، شرکت الف ۱۵/۰۷/۱۳۹۷ را روز برگزاری مجمع مشخص می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

افزایش سرمایه یکی از روش های تامین مالی شرکتهاست.شرکتها برای اینکه بتوانند فعالیت های خود را توسعه دهند و قدرت رقابت خود را حفظ و یا افزایش دهند اقدام به افزایش سرمایه می کنند.در برخی از مواقع نیز این کار به منظور اصلاح و بهبود ساختار مالی شرکت صورت می گیرد. این تامین منابع مالی جدید می تواند به شکل های مختلفی صورت پذیرد. هنگامی که یک شرکت در بورس اوراق بهادار بخواهد سرمایه خود را افزایش دهد باید تعدادی سهام جدید منتشر کند و به سهامداران بفروشد تا مبلغ مورد نیاز برای افزایش سرمایه را تأمین کند. تفاوت اصلی بین انواع روش های افزایش سرمایه،در محل تامین این منابع جدید است. در ادامه درباره انواع روش های آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

راه های افزایش سرمایه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

رفع ارور not secure در مرورگر های مختلف بسیار ساده است و با استفاده از چند مرحله می توانید این ارور را برطرف کنید. به طور کلی این پیغام زمانی برای شما نمایش داده می شود که وارد صفحاتی شوید که از طریق HTTPS محافظت نمی شود و پیام Not Secure را دریافت می کنید. در این بخش قصد داریم به بررسی و رفع ارور not secure در مرور گر فایرفاکس و کروم بپردازیم.

رفع ارور در کروم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۹ ، ۰۰:۱۲
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

برای دانلود فایل ورد نمونه فرم خام صورتجلسه آدرس زیر را کلیک کنید :

 

http://bayanbox.ir/info/6830414106479410592/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

معرفی کلی اپلیکیشن مایکروسافت To-Do

این اپلیکیشن با طراحی ساده و عملکردی هوشمند، به کاربر کمک می‌کند تا وظایف معینی را برای هر روز تعریف کند. وظایف تعریف‌شده در این اپ به‌صورت خودکار در فضای ابری ذخیره می‌شوند و در گوشی‌های اندرویدی، آیفون، آیپد، وب و حتی ویندوز ۱۰ قابل‌دسترسی خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۵:۱۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

معاملات سهام در بورس تهران از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به جز روزهای تعطیل عمومی، از ساعت 9 تا 12:30 از طریق تالارهای معاملات انجام می‌شود.

معاملات سهام فقط از طریق سامانه معاملات بورس که یک سیستم کاملاً مکانیزه است، قابل انجام است و داراندگان سهام نمی‌توانند خارج از سامانه معاملاتی اقدام به خرید و فروش اوراق بهادار کنند.

تمامی معاملات باید از طریق کارگزاران رسمی انجام شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۳
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

کدام از شرکت‌های کارگزاری، نرم‌افزار معاملاتی موبایل دارند؟ سامانه معاملاتی مورد استفاده در کارگزاری‌ها چیست؟

برای اطلاع از اینکه نرم‌افزار معاملات آنلاین مورد استفاده هر کدام از کارگزاری‌ها چیست، فهرستی از کارگزاران و نرم‌افزار آنلاین مورد استفاده آنها به همراه نرم افزار موبایل در جدول زیر ذکر شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۳:۳۰
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری