وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

فریب تبلیغات را نخوریم ، کم‌مصرف باشیم ، مسئولان ، مسئولیت حرمت به جان و وقت انسان‌ها که اشرف مخلوقات پروردگارند را بپذیرند :

1-     تبلیغات محصورکننده شبکه 2 سیما در مورد بسته ضد ریزش مو ، چنان محکم صحبت از ریزش مو و بازگشت موهای از دست رفته می‌نمود که بلافاصله تصمیم به خرید یکی از همین بسته نمودم . چون :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۵
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۰۲
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

به مناسبت اول شهریور ، روز بزرگداشت ابوعلی سینا ؛

پزشکی از مشاغل شریف در جوامع امروزی حساب می گردد . اما نمی دانم چرا این روزها نمی توانم واژه های زیبا را برای این حرفه بکار ببرم .

پزشکان عزیز جامعه ام ، لطفا ببخشید . اما صحنه هایی از شما و همکارانتان دیده ام که معضل جامعه می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۷
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری


بسیاری از واقعیت های شما خدادادی نیستند. بلکه توسط انتظارات، باورها و افکاری که شما در مورد آنها ایجاد کرده اید، شکل گرفته اند. بخش بزرگی از این باورها و انتظارات زنجیره عادات را تشکیل می دهند که شما آنها را در زندگی روزمره خود ادغام کرده اید. بله، برخی از این عادت ها به طور ناخودآگاه شکل می گیرند که می توانند مخرب و محدود کننده باشند، اما برعکس شما می توانید به طور آگاهانه عادات مثبتی که زندگی شما را به طور چشم گیری دگرگون و قدرتمند سازد، شکل دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۸
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری