وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

دنیای اقتصاد : سومین نشست هم‌‌اندیشی اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذا، با حضور اعضا، کارشناسان، مشاوران عالی، نواب رئیس و رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران برگزار شد. در این نشست درباره نحوه برگزاری اجلاس، ظرفیت‌‌های موجود در استان‌ها، موضوعات و سرفصل‌‌های علمی و نحوه همکاری نهادهای مختلف با این رویداد ملی بحث و تبادل نظر شد. در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون بر مطالبه‌‌گری رفع موانع صادرات و افزایش دانش و فرهنگ صادراتی به عنوان دو هدف اصلی اجلاس تاکید کرد.

محسن امینی در جلسه ماهانه این کمیسیون که با حضور صاحبان صنایع و بخش خصوصی برگزار شد با بیان اینکه برای صادراتی قدرتمند نیاز به اتحاد و یکپارچگی دربخش‌های مختلف داریم، تاکید کرد: برای صادراتی موفق نباید جزیره‌ای عمل کنیم. رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران با تاکید بر اینکه رویداد پیش‌رو فرصت ویژه‌‌ای برای طرح مطالبات بخش خصوصی است، گفت: امیدواریم با برگزاری این اجلاس ملی به اثربخشی مناسبی درحوزه کشاورزی دست یابیم و همین امر موجب ارتقای تولیدات کشاورزی و صادرات این بخش شود.

امینی افزود: هرچند واحدهای مختلفی دربخش‌های صادرات فعالند، اما نباید موازی‌کاری دراین زمینه برکیفیت غلبه داشته باشد.رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران به اهمیت کشت فرا‌سرزمینی اشاره کرد و گفت: موضوع کشت فراسرزمینی یکی از اولویت‌های مهم این کمیسیون است که مسوولیت آن را انجمن کشت فرا‌سرزمینی برعهده دارد و با هماهنگی کمیسیون اقدامات این حوزه مهم را پیش می‌برد. امینی با بیان اینکه اجلاس ملی تجارت محصولات کشاورزی و غذایی باید دستاوردهای خوبی برای تولید‌کنندگان و صادرات کشور داشته باشد، افزود: ستاد برگزاری اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذایی آمادگی دریافت ایده‌ها و پیشنهادهای فعالان حوزه کشاورزی و صادرات را دارد.

 

 

وی همچنین با اشاره به اینکه حذف وزارت بازرگانی یکی از معضلات بزرگ بخش بازرگانی و صادرات کشوراست، تصریح کرد: مصرف بهینه و بالا بردن بهره‌وری در تولید و پایین نگه داشتن قیمت تمام‌شده از عناصر اصلی موفقیت در حوزه صادرات است. رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران گفت: با توجه به اهمیت اجلاس ملی تجارت محصولات کشاورزی برای حضور وزیر محترم کشاورزی، وزیر صمت و رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه، رایزنی‌های فشرده‌ای در دست اقدام است تا با حضور مقامات بلند‌پایه و تاثیرگذار کشور برای رفع خلأهای قانونی و اجرایی صادرات کشاورزی و غذا، بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات این بخش را مرتفع کنیم. امینی ابراز امیدواری کرد با همدلی دولت و بخش خصوصی دراین اجلاس، تصمیمات مهم و اثربخشی برای صادرات محصولات کشاورزی و صنایع وابسته درسطح ملی اتخاذ شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۰
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی