وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ، هر انسانی در کنار منِ حقیقی و اصیلش با انواع گوناگونی از منِ پنداری و تقلبی رو به رو می‌شود و چه بسا کسی همه عمر خود را به تیمارِ منِ دروغینش بپردازد و از منِ راستین خود غافل باشد. چنین کسی گویا همه عمر خود را در ساختنِ خانه‌ای، اما در زمینِ دیگران، صرف کرده است.

همین مسأله سبب می‌شود که آدمی به شدت نسبت به خودشناسی حساس شود و از اینکه عمر خود را با من‌های تقلبی و پنداری بگذارند، احساس نگرانی کند. تشخیص ذات خود از خیال خود یکی از دشوارترین گردنه‌های خودشناسی است و چه بسا کسی نتواند این دو را از هم بازبشناسد.
شنوندگان رادیو فرهنگ می توانند سخنرانی دکتر ایرج شهبازی ، درباره این تفاوت ها و نگاه مولانا به من راستین و دورغین را طی چهار شب از رادیو فرهنگ ساعت ۲۱:۳۰ بشنوند.


برنامه «کلماتی که بوی تازگی می دهند» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ به تهیه کنندگی رکسانا حمیدی و با اجرای مریم یگانه پخش می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۷
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی