وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

یک کارگزار بورس تهران به صنایع خودرویی و پتروشیمی به‌عنوان صنایع تاثیرپذیر از توافق هسته‌ای یاد کرد و گفت: روند بازار سرمایه رفته رفته بهبود پیدا کرده و فعالان این بازار تا پایان سال بازدهی 25 تا 30 درصدی را کسب می‌کنند.

اسماعیل فرقی، معاون شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین در گفت‌وگو با «ایسنا»، با بیان اینکه وضعیت بازار سرمایه در روزهای آینده صعودی می‌شود، گفت: با حاصل شدن توافق هسته‌ای دیگر دغدغه توافق در بازار سرمایه وجود ندارد، اما هنوز پولی به شرکت‌ها وارد نشده و اتفاقی در این خصوص نیفتاده است، بنابراین باید به شرکت‌ها فرصت داد تا بتوانند خود را پیدا کنند.


وی افزود: این در حالی است که قطعا رفته‌رفته شرایط بازار سرمایه بهتر شده و زیان سهامداران جبران می‌‌شود؛ به طوری که پیش‌بینی می‌شود با توجه به رسیدن قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح خود، فعالان بازار سرمایه تا پایان سال سودآوری 25 تا 30 درصدی را از این بازار کسب می‌کنند؛ زیرا در این شرایط مانع دیگری بر سر راه سرمایه‌گذاری وجود ندارد.


فرقی به صنایع تاثیرپذیر از توافق هسته‌ای اشاره کرد و در ادامه گفت: به دلیل افزایش تبادلات پولی و مالی و نیز ورود سرمایه‌گذار خارجی، صنایع خودرویی و پتروشیمی بیشتر از دیگر صنایع از توافق تاثیر می‌پذیرند. این در حالی است که سودآوری صنعت بانکداری به دلیل سیاست دست و پاگیر بانک مرکزی چشمگیر نبوده و با تاخیر 6 ماهه وضعیت این صنعت بهبود پیدا می‌کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی