وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

مطالب زیر از بخش درباره ما سایت سافت گذر نقل شده است :

سایت سافت گذر با هدف ایجاد یک دانشنامه نرم افزار اعم از نرم افزارهای ایرانی و خارجی در مهر ماه سال 1387 کار خود را با انجام تحقیقات زیاد در مورد نوع و تکنولوژی طراحی ، سرور مناسب و محل آن، نام مناسب، بررسی انواع مخاطبین و ... آغاز کرد.

سایت در قبال نرم افزارهای ایرانی و خارجی دو رویکرد خواهد داشت:

  1. در مورد نرم افزارهای ایرانی هدف سایت ایجاد یک دانشنامه نرم افزار (و یا هر نام دیگری که در برگیرنده کلیه خدمات مرتبط با نرم افزار است) می باشد. سعی بر این است که بانک کاملی از نرم افزارهای ایرانی تهیه گشته و به تدریج اطلاعات آن روی سایت قرار گیرد. این اطلاعات شامل توضیح کامل نرم افزار ، تصاویری از محیط نرم افزار، اطلاعات تولید کننده و ... می باشد. همچنین امکان دانلود نسخه نمایشی (در صورت موجود بودن) فراهم می شود. در ضمن امکان تهیه و خرید پستی نرم افزار و پرداخت اینترنتی هزینه آن از طریق سایت امکان پذیر است.

  2. در مورد نرم افزارهای خارجی هدف سافت گذر رسیدن به یک مرجع کامل و جامع نیست و تنها بهترین نرم افزارها در هر نوع در سایت قرار داده شده و مرتبا به روز رسانی می شوند. در مورد نرم افزارهای خارجی نسخه کامل و بدون محدودیت زمانی و ساختاری قرار داده می شود. توضیحات نرم افزارها به صورت ترجمه از سایتهای خارجی و کپی از سایتهای ایرانی نمی باشد و حتی‌المقدور توضیحات به صورت کاربردی و مقایسه ای و بعد از تست نرم افزار ارائه می شود.


اطلاعات سایت

نام دامنه:

www.softgozar.com

موضوع سایت:

دانشنامه نرم افزار و خدمات مرتبط

تاریخ آغاز فعالیت:

مهر ماه 1387

شرکت پشتیبانی کننده:

مهندسی فناوری هوشمند اطلاعات فهام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی