وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

من اگر کافر و بی دین و خرابم؛ به تو چه؟
من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه؟
تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من؟

من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه؟
تو اگر غرق نمازی٬چه کسی گفت چرا؟
من اگر وقت اذان غرقه به خوابم ؛ به تو چه؟
تو اگر لایق الطاف خدایی٬ خوش باش.
من اگر مستحق خشم و عتابم ؛به تو چه؟
دُنیا گر چه سراب است به گفتار شما
من به جِد طالب این کهنه سرابم ؛به تو چه؟
تو اگر بوی عرق میدهی از فرط خلوص!
و من ار رایحه ی مثل گلابم؛ به تو چه؟
من اگر ریش٬ سه تیغ کرده ام از بهر ادب .
و اگر مونس این ژیلت و آبم ؛ به تو چه؟
تو اگر جرعه خور باده کوثر هستی!
من اگر دُردکش باده ی نابم ؛ به تو چه؟
تو اگر طالب حوری بهشتی٬ خب باش!
من اگر طالب معشوق شبابم ؛ به تو چه؟
تو گر از ترس قیامت نکنی عیش عیان.
من اگر فارغ از روز حسابم ؛ به تو چه؟

 

“جوابی برای کفریات سیمین بهبهانی

کفر و بی دینی ات ای یار , به ما مربوط است,
بشنو این پند گهربار , به ما مربوط است.
تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی,
میکنی جمع، گرفتار , به ما مربوط است.
بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا,
میرسد از درو دیوار , به ما مربوط است.
آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ,
میشود واقعه تکرار , به ما مربوط است.
من اگر لایق الطاف خدایم , به تو چه؟
تو کنی جامعه بیمار , به ما مربوط است.
تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ,
شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.
گر تو سوراخ کنی کشتی این جامعه را ,
میشود غرق به ناچار، به ما مربوط است.
تو که با چنگ و ربابت همه مردم را ,
 میکنی مستعد نار , به ما مربوط است.
دین من داده اجازه که دخالت بکنم ,
تا نبینم زتو آزار , به ما مربوط است.
امر معروف کنم , نهی زمنکر بپذیر ,
تا ابد , ترمز اشرار , به ما مربوط است….

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۳)

میگن اینی که به سیمین بهبهانی نسبت دادن دروغه و شایعه
و اصلا سیمین بهبهانی همچین چیزی رو نسروده
منتها برای اینکه بگن فلان ادم بزرگ هم همچین چیزی گفته نسبتش دادن به اون
پاسخ:
خیلی شخص سوراینده مهم نیست به نظرم .
هم متنش زیباست و هم پر از معنا و سازگار با زمانه فعلی
و
انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال
متن که زیباست درش شکی نیست

ولی همونطور که مهمه ما گفته های دیگران رو به اسم خودمون نقل نکنیم ،
مهمه که گفته هایی که مربوط به شخص دیگه ای میشه رو به اسم فرد دیگه ای نقل نکنیم- چون اینطوری داریم از اعتبار فردی که ازش نام میبریم خرج میکنیم
پاسخ:
بسیار سپاس از نظر شما

حداقل این رو می دونم و اینجا هم متذکر می شم که بنده به هیچ عنوان گفته های دیگران رو به اسم خودم نقل نکرده و نخواهم کرد و همچنین از اعتباری شخصی که از اون نام می بریم استفاده نابجایی نخواهم کرد .
:)

ممنونم

من بد عنوان کردم
منظورم شخص شما نبودید
چون این متن رو خیلی جاها دیدم که به خانم بهبهانی نسبت دادن
گفتم فقط عنوان کرده باشم که نقل قولتون رو اصلاح کنید. همین.
اگه متنم طور دیگه ای به نظر رسیده من عذر خواهی میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی