وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۲۸ آذر ۰۲ ، ۱۱:۱۷

بلاگر گوگل

 در ابتدا همه وبلاگ ها مجاز به انتشار در سایر سرویس های میزبانی وب بودند ، اما بعداً به سرورهای خود Google منتقل شدند ، دامنه هایی غیر از blogspot.com از طریق URL های دامنه سفارشی مجاز بودند. به زبان غیر روحانی ، می توانیم ساده بگوییم ، Blogger.com یک بستر رایگان متعلق به Google است جایی که می توانید وبلاگ ایجاد کنید و هرچه می خواهید به اشتراک بگذارید. این ممکن است یک وبلاگ شخصی یا یک وبلاگ حرفه ای در مورد یک موضوع خاص باشد. Blogger که مخفف Web Logger است ، طی سه سال گذشته به محبوبیت بیشتری رسیده است.
تاریخچه و آمار بلاگر

در 23 آگوست 1999 ، بلاگر توسط آزمایشگاه های پیرا راه اندازی شد. در فوریه 2003 ، آزمایشگاه های پیرا تحت شرایط نامشخص توسط گوگل خریداری شد. این باعث شد بسیاری از ویژگی های Blogger.com رایگان باشد!

در سال 2004 ، هنگامی که گوگل Picasa را خریداری کرد ، کاربران را مجبور کرد عکس ها را به وبلاگ های خود ارسال کنند.

در تاریخ 9 مه 2004 ، بلاگر با ایجاد ویژگی هایی مانند الگوهای سازگار با استانداردهای وب ، صفحات بایگانی منفرد برای ارسال ها ، نظرات و ارسال از طریق ایمیل ، یک طراحی مجدد عمده ایجاد کرد.

در 14 آگوست 2006 ، بلاگر آخرین نسخه خود را در نسخه بتا با نام رمز "مهاجم" ، در کنار نسخه طلا ، راه اندازی کرد. این کاربران به سرورهای Google مهاجرت کرده و دارای برخی ویژگی های جدید از جمله زبان رابط به زبان های فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و اسپانیایی است.

تا ماه مه 2007 ، بلاگر به طور کامل به سرورهای عامل Google منتقل شد. از نظر تعداد بازدیدکنندگان بی نظیر در سال 16 در لیست 50 دامنه برتر قرار گرفت.
چرا بلاگر؟ ویژگی های Blogger

اکنون می دانید Blogger.com چیست. اما بگذارید به شما بگویم که چرا باید Blogger را به عنوان بستر خود برای ساخت یک وبلاگ یا وب سایت فوق العاده و حرفه ای انتخاب کنید. در اینجا چند ویژگی Blogger وجود دارد که قطعاً شما را متحیر خواهد کرد.
IFrame

چرا وبلاگ نویس


ورود یکپارچه با حساب Google خود

Blogger.com مستقیماً به حساب Google شما پیوند دارد ، بنابراین می توانید به راحتی با آن وارد شوید. شما فقط باید یک وبلاگ جدید با عنوان و آدرس خاص ایجاد کنید. آدرس وبلاگ رایگان شما با پسوند ایجاد شده است.

بسیاری از سرویس های وبلاگ نویسی مانند Adwords ، Adsense و ابزار Webmaster برای نمایه سازی توسط Google ارائه می شوند. بنابراین به جای افزودن کد به الگوی خود ، می توانید بر روی یک دکمه کلیک کرده و بنرهای Adsense را در سایت خود ادغام کنید.
کمتر فنی

ایجاد یک وبلاگ در Blogger به یک تازه وارد اجازه می دهد تا وبلاگ را به راحتی درک و ویرایش کند. فقط اصول اولیه در مورد html برای کار کارآمد کافی است ، که بسیار آسان است. کاربران از هر زمینه ای (غیر فنی) می توانند وارد Blogger شوند. هیچ دانش فنی بالایی در مورد کدگذاری یا هر زبانی لازم نیست.
شکل و کد الگوها را تغییر دهید

در Blogger ، تعدادی قالب از پیش ساخته شده و همچنین هزاران قالب دیگر از هر تعداد وب سایت موجود است. فقط می توانید الگو را بارگیری کرده و در وبلاگ Blogger خود بارگذاری کنید. تغییر رنگ با ویرایش کدگذاری HTML و CSS قابل انجام است. وب سایت را حتی از لحاظ شکل ظاهری نیز از آن خود کنید.
IFrame
ایجاد صفحات ، انجمن ها و گروه های بحث و گفتگو

شما می توانید صفحاتی ایجاد کنید ، مقالاتی بنویسید و بسیاری از عملیات دیگر را انجام دهید و مستقیماً آنها را در دنیای اینترنت منتشر کنید. شما می توانید تمام کاربرانی را که وبلاگ منتشر کرده اند مشاهده کنید و حتی در وبلاگ خود نظر دهند یا اطلاعات را وارد کنند. گروه های بحث و پرونده های شخصی در این محیط قرار دارند و آن را به مکانی سرگرم کننده برای گشت و گذار و یادگیری افراد و چیزهای مختلف تبدیل می کنند.

حتی می توانید هنگام ارسال محتوای جدید یا ایجاد تغییر در وبلاگ ، خوانندگان خود را به عضویت در وبلاگ خود درآورده و مستقیماً با آنها تماس بگیرید
پشتیبان Google

Blogger از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت اینترنتی در جهان پشتیبانی می کند. از آنجا که Blogger مستقیماً تحت سرورهای Google میزبانی می شود ، امن ترین بستر برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ است. هک کردن یک وبلاگ Blogger غیر ممکن است!

همچنین ، Blogger هرگز خراب نمی شود. این می تواند تعداد زیادی از بازدیدها را در یک زمان خاص کنترل کند ، یعنی بازدید کنندگان فعلی وبلاگ شما.
IFrame
کشور خاص

بلاگر تمام وبلاگ های خود را با چندین آدرس URL خاص کاربر ادغام کرده است ، یعنی "yourtitlename.blogspot.com" به طور خودکار به yourtitlename.blogspot.in در هند ، yourtitlename.blogspot.us در ایالات متحده و غیره هدایت می شود.

ادغام چندین حساب

Blogger مشاهده همه وبلاگ های شما را از طریق یک ویژگی داشبورد که مستقیماً به ورود به سیستم Google شما پیوند می دهد ، آسان می کند. هنگام ورود به سیستم ، همه وبلاگ های شما با گزینه های یک کلیک برای ارسال ، ویرایش یا تغییر پست ها ، نمایش داده می شوند. تعداد وبلاگ ها و حساب های موجود تقریباً بی پایان است و وبلاگ نویسی در چندین موضوع را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند.
اشتراک خودکار

هنگام نوشتن و انتشار پستی در بلاگر ، رابط کاربری آن به گونه ای طراحی شده است که از شما می خواهد پست جدید خود را با پیروان + Google خود به اشتراک بگذارید و مخاطبان بیشتری برای وبلاگ خود ایجاد کنید. Blogger همچنین دارای دکمه اشتراک داخلی است ، بدین معنی که دیگر لازم نیست نگران ویرایش کد دکمه اشتراک گذاری در الگوی وبلاگ خود باشید.
Blogger در دستگاه های تلفن همراه

بلاگر همچنین برنامه های تلفن همراه را برای کاربران با دستگاه های تلفن همراه راه اندازی کرده است. می توانید مستقیماً از طریق تلفن همراه خود مقالات را در وبلاگ خود ویرایش یا ارسال کنید. نه تنها دستگاه های تلفن همراه پیشرفته ، مانند تلفن های هوشمند ، مورد توجه قرار می گیرند ، زیرا کاربران همچنین می توانند از طریق تلفن های همراه سنتی با SMS و MMS وبلاگ ارسال کنند.

در آخر ، می گویم Blogger بهترین بستر برای هر کسی است که اولین وبلاگ خود را راه اندازی می کند. اگر در زمینه وبلاگ نویسی جدی هستید و نمی خواهید برای طراحی وبلاگ خود و انجام تنظیمات منظم ، یک متخصص استخدام کنید ، به سراغ Blogger بروید. این برنامه رایگان ، آسان برای استفاده ، سریع شروع می شود ، پهنای باند میزبانی نامحدود را ارائه می دهد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۸
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی