وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۲۸ آذر ۰۲ ، ۱۱:۰۸

بلاگر گوگل ، Blogger چیست

بلاگر  یا Blogger  ، از سال 1999 فعالیت خود رو آغاز کرده. همانطور که از نام آن مشخصه، این یک پلتفرم یک پلتفرم CMS است که به طور خاص برای وبلاگ نویسی آماده شده. این بستر یک سرویس رایگان است که توسط Google ارائه میشه. بلاگ ها در بلاگر به طور معمول دارای blogspot در دامنه هستن، اگرچه می توان به جای آن از نام دامنه خود نیز استفاده کرد.

Blogger یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی رایگان و متعلق به شرکت Google است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی پیچیده، محتوای خود را در فضای وب منتشر کنند. این سرویس که از اوایل قرن ۲۱ میلادی وجود دارد، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری داستان‌ها، اطلاعات و مقالات است.

مزایا:

  • برای شروع کار، بلاگر آسان است. می تونین وبلاگ رو در عرض چند دقیقه تنظیم کنین. این پلتفرم برای نوشتن و انتشار پست ها به خوبی طراحی شده است.
  • تعدادی ابزار وجود داره که می تونین به صورت رایگان به وبلاگ خود اضافه کنین تا بتونین مواردی مانند فرم تماس و حتی تبلیغات رو در وبلاگ خود بگنجانین.
  • وبلاگ شما توسط گوگل میزبانی میشه. نیازی به نصب، به روزرسانی یا پرداخت هزینه میزبانی ندارین.
  • بلاگر فضای سخاوتمندانه ای ارائه میده. تعداد پست های شما در هر وبلاگ محدودیتی نداره و می تونین حداکثر 20 صفحه ثابت داشته باشین. تصاویر شما در Google Drive ذخیره میشن، بنابراین در آنجا حداکثر تا 15 گیگابایت فضا دارین.

معایب:

  • اگه می خواهید وب سایتی رو اجرا کنین که وبلاگ نباشه، Blogger بهترین بستر CMS برای شما نخواهد بود. به عنوان مثال هیچ ویژگی تجارت الکترونیکی نداره.
  • در حالی که تمام زمینه های موجود رایگان هستن، اما کاملاً ابتدایی هستن. می تونین آنها رو کمی اصلاح کنین، اما نمی تونین مضامین خود رو ایجاد کنین. اگه کار تخصصی تری می خواهید، باید یک طراح استخدام کنین.
  • اگه می خواهید پست های خود رو صادر کنین، یا می خواهید از Blogger به WordPress برین، باید صفحات خود رو به صورت دستی کپی کنین.

ویژگی‌های اصلی Blogger:

  • راه‌اندازی آسان: با چند کلیک ساده می‌توانید یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و بلافاصله شروع به نوشتن نمایید.
  • یکپارچگی با Google: از آنجا که Blogger بخشی از خانواده محصولات Google است، به راحتی با سرویس‌های دیگر مانند Google Analytics و AdSense یکپارچه می‌شود.
  • قالب‌های قابل سفارشی‌سازی: کاربران می‌توانند از میان قالب‌های متنوع انتخاب کنند و ظاهر وبلاگ خود را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی تغییر دهند.
  • دسترسی رایگان: Blogger بدون هزینه در دسترس است و کاربران می‌توانند برای وبلاگ خود یک دامنه سفارشی نیز تهیه کنند.

Blogger برای کسانی که به دنبال یک روش ساده و بی‌دردسر برای شروع وبلاگ‌نویسی هستند و نمی‌خواهند نگران مسائل فنی مانند میزبانی وب و پشتیبانی فنی باشند، انتخاب مناسبی است. این پلتفرم با گذشت زمان همچنان به عنوان یک ابزار مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد برای وبلاگ‌نویسان در سراسر جهان باقی مانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۸
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

احمد سوری

معرفی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی