وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

انتخاب همزمان فایل های دلخواه با موس بدون نیاز به کیبورد!

آیا به دنبال روشی آسان برای انتخاب چندین فایل یا پوشه در ویندوز هستید؟ از این که برای انتخاب چند فایل کلیدهای Ctrl یا Shift را پایین نگه دارید خسته شده اید؟ ما راه حل ساده ای برای شما داریم.

 

 

مطمئنا شما نیز با روش های انتخاب چند فایل توسط کلیدهای کنترل و شیفت آشنایی دارید. همان طور که می دانید با پایین نگه داشتن کلید کنترل می توانید فایل های مختلف را به حالت انتخاب درآورید و با پایین نگه داشتن کلید شیفت نیز می توانید مجموعه ای از فایل های متوالی را از یک فایل تا فایل دیگر انتخاب کنید. اگر به دنبال روش ساده تری برای این کار هستید و می خواهید تنها با استفاده از ماوس به انتخاب چندین فایل بپردازید طبق روش زیر عمل کنید ضمنا این ترفند در ویندوزهای ویستا و 7 قابل استفاده است.

برای این کار:

1- به Computer رفته و از Toolbar گزینه Tools را انتخاب کرده و در منوی ظاهر شده گزینه Folder Options را انتخاب نمایید. همچنین می توانید روی گوی استارت ویندوز کلیک کرده و پس از تایپ عبارتFolder Options در کادر جستجو، کلید اینتر را فشار دهید.

2- به تب View مراجعه کنید  و از بخش Advanced Settings علامت چک مارک کنار گزینه Use check boxes to select items را به حالت فعال درآورید و سپس Apply کنید.

همان طور که مشاهده می کنید از این پس کنار نام فایل ها و پوشه های شما یک مربع کوچک قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توانید فایل ها یا پوشه های مورد نظرتان را به حالت انتخاب درآورید. همچنین از این قابلیت برای انتخاب چندین آیکون یا برنامه در دسکتاپ نیز می توانید استفاده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی