وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

اون بنده خدا ( زینب خانم ) که می گفت هر کی نمی خواد بمونه ، از ایران بره ، بهش بگید من نمی خوام بمونم . می خوام برم فقط لطفن بگو چطوری برم ؟

نمونه اش تسهیل فضای کسب و کار :

آقا یه دامنه برای شرکت می خواستم ثبت کنم . رفتم تو سایتی که ازش خدمات می گرفتم ، ( همین سایت های در پیتی ارائه دهنده خدمات هاست و ثبت دامنه و .... داخلی که باید تیکت بزنی برای پشتیبانی ) .

یه امکان داشت درخواست دامنه به انواع پسوندهای .com , .net , . ir , ……  خلاصه دات همه چیز . یه سه سوتی طول کشید یه دامنه دات کام ( .com  ) ثبت کردم ، پرداخت کردم و اومدم بیرون از سایتشون ( اتفاقن شهرستان هم بود شرکشون ) .

دوباره سه سوت هم رفتم تو دامنه مال کیه بین المللی یعنی همون ( Who is) . دیدم بله با مشخصات من دات کام ثبت شده مثل آب خوردن .

به سرمون زد یه دات آی آر هم با همون دامنه مشابه دات کام ثبت کنم که یه موقع قضا نشه یه چیزی . آقا غلط کردم رو واسه همین مواقع گذاشتن دیگه . الان دقیقن غلط کردم . دو ماهه هنوز نتونستم ثبتش کنم . اول رفتم تو ایرنیک ( www.nic.ir) . بعد از کلی بدبختی یه شناسه حقوقی ساختم به نام شرکت . بعد خواستم ثبت کنم جواب اومد این رو باید بری از وزارت ارشاد ، ساماندهی شون ، مجوز بگیری . رفتم تو سایت اونا ، ثبت نام و کلی مدارک برای ثبت نام گرفتن . حالا درخواست ثبت دادم ، جواب نازل شد که این دامنه که می خوایی ثبت کنی برند هست و نمی تونی ثبت کنی .

خدا شاهده داشتم ذوق مرگ می شدم . یعنی شرکت من برند شده من خودم نمی دونم !!!!!!

حالا هی تیکت بزن بابا برند چی ؟ برند کی ؟ من خودم هستم . برند کجا بود .

کلی مدرک طی مراحل مختلف از من گرفتن . البته هر مرحله در یک روز . یعنی صبح اول وقت میای پشت سیستم . درخواست ثبت می کنی ، چند بار تلفن می زنی و کلی پشت خط می مونی ، چند بار تیکت یادآوری براشون می زنی و هیچ پاسخی نمیاد تا آخر کار ، کارشناس محترموشون ساعت 13:55  یه پاسخ به تیکت درخواستت می زنه که فلان مدرک رو کم فرستادی ، دوباره بفرست و دوباره فردا صبح همین داستان .

آقا به خدا غلط کردم . نمی خوام نه دامنه دات آی آر ( .ir ) و نه می خوام اینجا بمونم . والا می خوام برم .

بین همین روز ها هم به امید خدا یه تعطیلی مناسبتی می خوره بهت . تو این دو ماه فکر کنم سه یا 4 بار از این تعطیلی مناسبتی ها خورد به این قضیه .

آقا مژده بدم . امروز بعد از 2 ماه پیگیری ، پول دامنه دات آی آر ( ) رو پرداخت کردم . البته هنوز انگشت کارشناس محترم اون ور خط نرفته رو کلیک موس ش و تاییدش رو نزده و به نظرم حالا یه 10 یا 15 مرحله دیگه مونده تا این ثبت بشه .

فضای کسب و کار این میهن نازنین ، آن چنان تسهیل شده که آدم وقتی در کشاکش این ور و اون قوس میاد قشنگ اسهال می گیره .

تا دلتون بخواد از این خاطره ها در ذهن بنده و همه هم میهنان عزیزم نقش بسته . به امید روزی که این اتفاقات از میهن من گورشون رو گم کنن و اصلن برن یه جای دیگه . همون طور که خواهر عزیزم گفت برن دیگه .   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۸
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی