وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۱۹ تیر ۰۲ ، ۲۰:۴۴

سایت admitad چیست ؟

https://www.admitad.com

 

آیا به دنبال ابزاری هستید که به شما کمک کند محصولات/خدمات خود را از طریق کانال های مختلف فروش آنلاین تبلیغ، منتشر و تبلیغ کنید که هزینه زیادی برای شما نداشته باشد؟

امروزه یکی از بهترین چیزها برای کسب و کارها، تبلیغ است و تبلیغات اکنون با کمک اینترنت و نرم افزارها و پلتفرم های شخص ثالث آسان شده است. داشتن یک کانال فروش نامحدود می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را سریع رشد دهید. ابزاری که می‌تواند ویژگی‌های عالی را در اختیار شما قرار دهد، می‌تواند به اهرم‌سازی کسب‌وکار شما در بازار کمک کند و یکی از رایج‌ترین اما مؤثرترین روش‌ها، تبلیغات است.

ممکن است راه های مختلفی وجود داشته باشد که بتوانید انتخاب کنید. با این حال، Admitad رویکرد خوبی است زیرا ویژگی های عالی آن برای شما هزینه زیادی ندارد. یک پلت فرم وابسته با بسیاری از شرکای قابل اعتماد مانند Admitad می تواند زرادخانه شما باشد تا به شما کمک کند تا از رقبا بالاتر بروید.

اگر از جستجوی بهترین گزینه خسته شده اید، Admitad را امتحان کنید، یک پلتفرم وابسته قدرتمند که مزایای زیادی هم برای ناشر و هم برای تبلیغ کننده ارائه می دهد. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان هدف و اهداف تجاری خود را ایمن کنید. انجام یک کمپین بازاریابی بدون انجام هیچ کاری بسیار عالی به نظر می رسد درست است؟

علاوه بر این، ادمیتاد برای تبلیغ‌کنندگانی که مشتریان را به وب‌سایت شما آورده و خریدی انجام داده‌اند، به عنوان کارمزد به شما پرداخت کمیسیون را ارائه می‌دهد. قیمت‌های مبتنی بر کمیسیون هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت، تبلیغ‌کنندگان به کسب و کار شما کمک می‌کنند و در عین حال، شما با پرداخت درصد کمیسیون به آنها کمک می‌کنید.

اگر متقاعد شده اید که Admitad امتیازات مورد نیاز شما را دارد، می توانید همین الان به صفحه ثبت نام آنها بروید. این سریع و آسان است!

 

https://www.admitad.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی