وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۰۸ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۲۱

رخصت چله شهد و شکر ، نیایش

رخصت می طلبم از ارواح پاک اولیاء الهی ، پیران طریقت ، سالکان حقیقت و سر تسلیم فرو می آورم در مقابل روح الهی       .    همچو کودکان به وجد می آیم . شوق و ذوق را درونم زنده می کنم تا به لطف پروردگار بتوانم لذت ببرم . چرا که لذت بردن شکر حقیقی معبود است .       ای یار مهربان ! مرا از شرم های بیهوده و حس گناه برهان . به جسمم به عنوان معبد پروردگار جایگاه روح با تمام وجود عشق می ورزم .   پروردگارا ! کلام مرا شیرین گردان که حال خوب به همگان بدهم و در رفتار من خیر و نیکی قرار ده    .  بابت تمام اتفاقات تلخ و شیرین زندگی شاکرم .    بصیرت را در دلم  بیدار کن تا حکمت وقایع را بفهمم . جهان بیرون انعکاس درون من است و نشان می دهد من کیستم .    محبوبا ! تمامی ذرات هستی را زنده و هوشمند و آگاه می دانم و قدردان همه ذرات جهان هستم .    خدایا سپاس که مرا در جمع رندان و مستان قرار دادی و رشد جمعی را برایم هموار ساختی .   سپاس که رشک و حسد و دلسوزی را از وجودم پاک کردی .    خدا شکرت که خوب دیدن را در نگاهم نهادی و ظلم بد دیدن را از چشمانم ستاندی . خدایا شکرت که به من رخصت حضور بر سر سفره و فرصت شکر عطا کردی .   خدایا شکرت که افتخار میزبان بودن به من دادی تا بی مزد و منت خدمتگذار هستی باشم .     خدایا شکر که مرا از حیرت و سرگردانی رهایی بخشیدی . خداوندا ! کرده من هیچ و تلاش من ناچیز بود . لطف دوست بیکران . خدایا شکر که خضوع را در حالاتم و خشوع را در قلبم نهادی .    خدایا شکر ! که ذهنم را به نور صبر روشن کردی و نگاه شاکرانه را در چشمانم نهادی .       خداوندا ! از تو بسیار ممنونم که برکت را در تمامی دقایق زندگی ام جاری کردی .              خدایا شکر به خاطر روزی که به من عطا کردی و برکتی که در آن مخفی نمودی .        خدایا شکر که نعمت ارزشمند پول را در زندگی ام قرار دادی و برکت خودت را بهره آن گذاردی .      خدایا ! از تو می خواهم که شکر کامل را سرلوحه زندگی ام قرار دهی.     خدایا شکر که کار را برایم بهترین لذتها و تفریح قرار دادی        .        خدا شکر که سکوت را در ذهنم جاری ساختی و زبانم را به نور و حکمت الهی منور کردی .       خدایا شکر ! که مرا از زندان ذهن و بند های نفس رهانیدی و چراغ محبتت را در آن روشن کردی .     خدایا شکر که به من  اجازه ی ورود به ملکوت خودت را دادی و توفیق بندگی به من عنایت کردی .     خدایا شکر ! که همه جنگهای بشریت را درس زندگی من قرار دادی تا به صلح و دوستی دست یابم .   خدایا شکر ! که مرا به عشق ورزیدن عادت دادی و عادت های بیهوده مرا پاک کردی .   خدایا شکر ! که تنی آرام به من عطا کردی تا بهترین حالات معنوی را با آن تجربه کنم .      خدایا شکر که زندگی مرا سرشار از لذتهای کوچک نمودی و هر لحظه ی مرا ، در فرح و شادی قرار دادی .    سکوت می کنم و عشق در دلم جاریست .    خدایا شکر ! که در وجودم سکون را نهادینه کردی .       پروردگارا ! به من اندیشه ای ده که بتوانم نعمتهای تو را بر شمارم و زبانی ده که جزء به شکر باز نشود .  پروردگارا ! قلب مرا به نور الهی بیدار کن و در قلبم شکر را جاری فرما .   پروردگارا ! تک تک اعضاء و سلول های مرا  به لطف خودت بیدار کن و اختیار آنها را در دست خود بگیر .         ای روح الهی ! از تو سپاس گذارم که مرا  با تن نورانی ام آشنا کردی و نور را غذای اصلی ام قرار دادی .   ای روح الهی ! از تو سپاس گذارم که مرا به عظمت مرگ آگاه کردی و مرا به درک شیرینی آن رساندی . از تو سپاس گذارم که کوله بارمان را سبک گردانیدی و مرا در راهی قرار دادی که توشه برگیرم . بار الها ! از تو سپاس گذارم که به من ئفهماندی چیزی جز تجلی نور الهی در جهان نیستم .        از تو سپاس گذارم که خواب مرا محل دریافت آگاهی ناب الهی خود قرار دادی .         خدایا شکر که عشق را در قلبم جاری ساختی و وجودم را وسیله ای برای آن قرار دادی .       خدایا شکر که مرا از خواب غفلت بیدار و آگاه نمودی و انسان های بسیاری را در مسیر شکر گذاری با من همراه ساختی  .   پروردگارا ! طلب را در وجودم همچون تشنگی قرار ده . از عشق و نور الهی سیرابم کن .      پروردگارا ! شکر بابت تشنگی عظیمی که در روحم قرار دادی و طلب را روزی من فرمودی .

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۸
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

آگاهی

مراقبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی