وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در جلسه ستاد هوشمندسازی، با بیان اینکه در یک بازه یک‌ساله، سعی داریم تمام مودیان را در نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان ثبت‌نام کنیم، گفت: در راستای اجرای کامل قانون، کار به صورت مرحله‌ای انجام می‌گیرد و شرکت‌های دولتی نیز از اول دی‌ماه سال جاری، همچون شرکت‌های بورسی و فرابورسی، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان خواهند شد. او با اشاره به وجود برخی مسائل و مشکلات برای اجرای توأمان قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده گفت: از آنجا که امکان اجرای یکباره قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان وجود ندارد و مشمولان این قانون به صورت مرحله‌ای و در یک بازه یک‌ساله فراخوان می‌شوند، لذا برای اجرای آن بخش از احکام مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده، با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تعاملات و جلسات کارشناسی مستمری برقرار شده است. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور توسعه و تکمیل نظام شناسایی و ثبت‌نام مودیان مالیاتی با تمرکز بر پایه‌های جدید مالیاتی و همچنین طراحی و پیاده‌سازی ساز‌و‌کارهای پیشگیری، شناسایی و مبارزه با فرار مالیاتی را از محورهای مهم برنامه هوشمندسازی نظام مالیاتی عنوان کرد و گفت: با اجرای این برنامه‌ها، شاهد گسترش چتر نظام مالیاتی و رشد وصولی از محل فرار مالیاتی خواهیم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۷
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان

مالیاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی