وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

در مرحله اول، به کمک اپلکیشن اینستاگرام یا با استفاده از مرورگر کامپیوتر خود به پست مورد نظر بروید. در هر یک از پست‌های اینستاگرام و در گوشه سمت راست، گزینه‌ای به صورت «سه‌نقطه» وجود دارد. با کلیک بر روی این بخش، منوی مربوط به آن باز می‌شود. در این مرحله گزینه «Copy Link» را انتخاب کنید تا URL مربوط به ویدیو کپی شود.

در مرحله بعد، به سایت «Bigbangram» بروید و آن را مانند تصویر زیر کپی و روی گزینه «Download» کلیک کنید.

در نهایت بعد از فشردن دکمه Download، پیش‌نمایشی از ویدیو ظاهر می‌شود و ویدیو مورد نظر دانلود خواهد شد. همچنین با استفاده از دکمه «All Profile Content» و وارد کردن «شناسه» (آیدی) حساب کاربری مورد نظر، امکان دانلود تمامی محتوای تولیدی وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی