وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۱۴ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۴۸

چرا پایتون برای امور مالی؟

کتابخانه‌های منبع باز

دلیل اول این است که پایتون دارای کتابخانه‌های منبع باز است که می‌‎تواند به طور موثر برای تحلیل داده‌ها استفاده شود، بنابراین بانکداران در جریان‌های مالی می‌توانند از پایتون در زمینه بانکی استفاده کنند که تحلیل داده‌ها یکی از آنهاست. بیشترین استفاده از کتابخانه‌های پایتون در امور مالی عبارتند از پاندا، آناکوندا، NumPy و … .

کدنویسی آسان

کدنویسی پایتون بسیار آسان است زیرا به زبان انگلیسی نزدیک است، به همین دلیل بسیاری از توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان و حتی مبتدیان می‌توانند به راحتی از پایتون در بخش مالی استفاده کنند.

قابلیت تطبیق‌پذیری با سایر پلتفرم‌ها

این زبان برنامه نویسی در پلتفرم‌هایی مانند ویندوز، لینوکس و … سازگار است. همچنین با زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر مانند R نیز کار می‌‎کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

احمد سوری

مدیریت مالی

پایتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی