وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

مهندسی مالی و مدیریت ریسک: هدف از این گرایش آشنایی دانشجویان با انواع ریسک‏های مالی، اندازه‌گیری و مدیریت ریسک‏ها در سازمان‏ها و شرکت‏های مالی و غیرمالی، روش‌های قیمت‌گذاری انواع مشتقه‌های پایه و استراتژی‌های مدیریت ریسک از طریق مشتقه‏ها است.

بانکداری: هدف از این گرایش آشنایی دانشجویان با مدیریت بانک و مبانی بانکداری اسلامی، ریسک‌های خاص بانک‌ها و نحوه مدیریت آنها، ابعاد بین‌المللی بانکداری، استراتژی‌های بین‌المللی، نحوه تعامل با نهادها و بازار‌های بین‌المللی مالی است.

بیمه: هدف از این گرایش آشنایی دانشجویان با مباحث پیشرفته در انواع قراردادهای مربوط به بیمه‌ها و کاربردهای این نوع قراردادها و نوآوری‌های ایجاد شده در آنها، انواع قراردادهای مربوط به بیمه‌های اتکایی و مبانی بیمه اسلامی است.

مستغلات: هدف از این گرایش آشنایی دانشجویان با انواع روش‌های تأمین مالی اسلامی برای بخش مسکن، روش‌های تحلیل و ارزشیابی مستغلات و ابعاد مختلف صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات است.

حقوق مالی: هدف از این گرایش آشنایی دانشجویان با مباحث حقوقی در مالی، مباحث حقوقی و مقررات بازارهای سرمایه با رویکرد اسلامی و فعالیت‏های حقوقی در این بازارها و بازارهای بین الملل، مباحث و مقررات بازارهای پولی و بانکی با رویکرد اسلامی و فعالیت‏های حقوقی در این بازارها است.

تامین مالی و سرمایه‏گذاری در نفت و گاز: هدف از این گرایش آشنایی دانشجویان با روش‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری در نفت و گاز و تجزیه و تحلیل آنها، روش‌های مدیریت ریسک در بخش انرژی و همچنین مباحث حقوقی و قراردادها در بخش نفت و گاز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۰۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

درس

مدیریت مالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی