وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

با تمام خوبی‌هایی مرورگر اج ، این برنامه دردسرهای خاص خود را هم دارد. از آنجا که این مرورگر یکی از اپلیکیشن‌های یکپارچه ویندوز یا Universal Windows App محسوب می شود، قابلیت اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 را دارا می باشد. این پشتیبانی گسترده از انواع دستگاه‌های مختلف برخی اوقات باعث می شود تا برنامه گاهی اوقات بیشتر از این که یک نرم افزاری ویندوزی باشد، مانند یک اپلیکیشن موبایلی عمل کند!

یکی از مواقعی که ممکن است این حالت اتفاق بیفتد، زمانی است که در حال پخش آنلاین یک محتوای چند رسانه‌ای مانند موزیک هستید و مرورگر را مینیمایز می کنید. برخی کاربران گزارش کرده اند که در این حالت، مرورگر پخش محتوا را قطع کرده و دیگر نمی توان به موزیک گوش داد. با اینکه این مشکل در نسخه‌های جدیدتر مرورگر اج برطرف شده اما اگر در سیستم خود همچنان از این مشکل رنج می برید، می توانید یکبار مرورگر اج را بسته و دوباره باز کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود در این صورت بهتر است از یک مرورگر دیگر برای گوش دادن به موزیک‌های آنلاین استفاده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نرم افزار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی