وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

باید ابتدا با دستور WIN+R کنسول Run را باز کنید و سپس در آن دستور shell:startup را بزنید تا وارد صفحه ی startup شوید.

پس از زدن گزینه ی Ok شما وارد صفحه ی startup ویندوز خواهید شد که میتوانید در آن جا برنامه یا فایل و فولدر را معرفی کنید و باید روی صفحه ی باز شده کلیک راست کنید و گزینه ی new shortcut را بزنید.

پس از زدن بر روی گزینه ی shortcut برای شما صفحه ای باز میشود که در آن از شما میخواهد که فایل مورد نظرتان را معرفی کنید که برای معرفی کردن این فایل شما باید بر روی گزینه ی Brows بزنید تا پنجره ای مثل شکل زیر برای شما باز شود.

در اینجا همانطور که میبینید میتوانید یک نرم افزار و یا فایل با پسوند (bat.) را به آن معرفی کنید که در اینجا برای مثال ما نرم افزار dameware nt utilities را معرفی میکنیم و پس از ok کردن مسیر فایلی که معرفی کرده اید را برای شما نشان میدهد.

پس از تایید مسیرتان شما میتوانید یک نام دلخواه برای فایلی که معرفی کرده اید انتخاب کنید

پس از انتخاب نام دلخواهتان و ok کردن هروقت که شما سیستم خود را روشن کنید به هنگام Boot شدن این نرم افزار یا فایل شروع به کار کردن میکند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۴
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

احمد سوری

نرم افزار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی