وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

مایکروسافت در ویندوز 10 یک راه‌کار بسیار خوب برای مشاهده همه اعلان‌ها به صورت یکجا و در Action Center معرفی کرده است. این ویژگی یکی از قابلیت‌های جدیدی است که در مقایسه با ویندوز 7 و 8.1 به ویندوز 10 اضافه شده است.

با این حال، ممکن است برخی کاربران به این اعلان‌ها هیچ نیازی نداشته و تمایل به مسدود کردن آن‌ها داشته باشند. خوشبختانه این امکان در ویندوز 10 مهیا شده و به سادگی می‌توانید نمایش اعلان‌ها را متوقف کنید.

برای این کار به بخش تنظیمات یا Settings و سپس System مراجعه کنید. در این بخش گزینه Notifications & Actions را انتخاب کرده و سپس به سادگی آن دسته از اعلان‌هایی را که نیازی به آن‌ها ندارید غیرفعال کرده و مابقی را فعال نگه دارید. در این قسمت می توان اعلان‌های صادر شده از طرف برنامه‌های شخص ثالث را نیز کنترل و غیرفعال کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی