وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

1⃣با هدفهای مدیرتان هماهنگ باشید
با او صحبت کنید و دقیقا بدانید چه انتظاری از شما دارد. مسیٔولیت ایجاد گفتگوی دو طرفه جهت هماهنگ کردن اولویتها برعهده شماست. به مدیرتان نشان دهید برای طرحها و برنامه‌هایی که دارد آماده هستید.

2⃣با او همدل باشید
اگر فکر می کنید انتظارات مدیرتان غیرواقعی است، سعی کنید از دید او به موضوع نگاه کنید و اولویت‌ها و فشارهایی که او ممکن است تحمل کند را درک کنید.

3⃣روی نقاط مثبت تمرکز کنید
به عادتهای ناخوشایند مدیرتان توجه نکنید. دیدگاه‌تان را با پیدا کردن نکات خوب و مثبت در او تغییر دهید و این را بدانید که هرکسی خصیصه و نکته قابل احترامی دارد.

4⃣با مدیرتان ارتباط برقرار کنید
سعی کنید مدیرتان را با صحبت کردن درباره موضوعات غیرکاری در سطوح شخصی بشناسید. چیزهایی که برای او اهمیت دارد را بیابید. آیا او طرفدار یک تیم ورزشی خاص است؟ آیا به جمع کردن تمبر علاقه دارد؟ آیا طرفدار گروه موزیک خاصی است؟ سعی کنید به دنبال علایق مشترک باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی