وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

اگر فایل‌های ریز و درشت زیادی روی سیستم خود دارید و پیدا کردن آن‌ها در مواقع نیاز یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایتان در ویندوز 10 محسوب می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت تگ کردن فایل‌ها یا اصطلاحاً برچسب زدن به آن‌ها در این سیستم عامل استفاده کنید.

برای اینکه یک فایل را تگ کنید، ابتدا باید روی آن راست کلیک کرده و سپس Properties را انتخاب کنید. سپس به تب Details رفته و با کلیک در بخش Tags می‌توانید تگ‌ها یا همان برچسب‌های مورد نظر خود را به فایل اضافه کنید. تنها کافیست تا تگ دلخواه‌تان را تابپ کنید تا به فایل اضافه شود. بعداً می‌توانید از این تگ‌ها برای پیدا کردن سریع‌تر فایل‌های خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر تگ “اسناد اداری” را به فایل‌های مربوط به اسناد اداری خود اضافه کنید، هر زمان که مایل بودید می‌توانید با جستجوی تگ مذکور به سرعت به تمامی آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی