وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۳۹

معرفی آقای دکتر بلوف

وقتی رزومه آقای دکتر بلوف را می‌خوانید ، از این‌همه مدرک ، تخصص و تجربه لذت می‌بریم .با سرچی کوتاه در اینترنت مصاحبه ، کتاب ، مقاله و بسیاری از مطالب دیگر از ایشان را پیدا خواهید کرد .

رزومه‌ای پر از عناوین عضو هیئت‌مدیره ، مدیرعامل ، نائب رئیس هیئت‌مدیره ، مدیر سرمایه‌گذاری ، دبیر هیئت ، جانشین معاونت اقتصادی به‌عنوان سوابق کاری و تدریس انواع دروس تخصصی و نرم‌افزارهای بسیار تخصصی و انحصاری در دانشگاه تهران ، دانشگاه شریف ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور ، دانشکده امور اقتصادی ، برگزاری و ارائه انواع سمینارها و اجلاس‌های تخصصی ، انجام انواع پژوهش‌های تحقیقاتی و مطالعاتی برای مراکز مهم و استراتژیک کشور و از همه مهم‌تر مشاور معاونت و عضو کمیته دو رکن مهم کشور .


به‌قدری رزومه دکتر بلوف طولانی و جذاب هست که  .............  


دکتر بلوف ، موفق به اخذ دکترای تخصصی از دانشگاه تهران شدند . باوجود سن کم ، اما ایشان از نوابغ روزگار در رشته تخصصی خود می‌باشند .


کلام شیوا و جذاب در لحن تدریس ایشان باعث وجود حس اشتیاق دو برابر برای دانشجویان می‌شود .

دست توانای دکتر بلوف در شعر و ادب و هنر ایشان را انسانی زیباتر جلوه می دهد . انسانی خداجو و شریف هستند .

خلاصه اینکه هر چه از کمالات ایشان گفته باشم ، بازهم قلم ناتوان از اداء حق مطلب خواهد بود . غرض این نوشتار اشاره صفات نیکو و پسندیده ایشان و البته برجسته کردن یکی از صفات ناشایست است که اگر در هر انسانی باشد ، کلیه صفات نیک را در سایه خواهد برد .


بد قولی و بلوف .


آری . استاد اگر این دو صفت نداشت حتمن یکی از برجسته ترین های روزگار خود بود .


حیف که استاد بلوف ، با بد قولی های مکرر و بلوف هایی که می زند ، خاطرات زیبایی که از خود در ذهن دیگران به جا گذاشته است به خاطرات زشت تبدیل می کند .


با همه این اوصاف باید گفت که دکتر بلوف دانش فراوانی در حوزه تخصصی خود دارد و بسیار انسان دوست داشتنی است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی