وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

به منظور معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری 

تامین سرمایه امین و شرکت «ترید» آلمان قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن، این دو شرکت در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری در ایران و آلمان همکاری خواهند کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه امین، علی سنگینیان با اعلام این خبر گفت: در راستای تصمیم دولت آلمان، وزارت امور اقتصاد و انرژی و دفتر اقتصاد و توسعه صادرات این کشور برنامه‌ای برای کمک به شرکت‌های آلمانی برای ورود به بازار ایران تنظیم کرده‌اند که بر این اساس شرکت TRAIDE به‌عنوان نماینده این وزارتخانه، برای کمک به شرکت‌های آلمانی برای شناسایی بازار ایران و فعالیت در آن تعیین شده است.

وی افزود: این شرکت آلمانی یک شرکت متخصص در کمک به موسسات کوچک و متوسط برای دسترسی به بازارهای خارجی است که با توجه به جایگاه تامین سرمایه امین در بازار داخلی، با این شرکت به‌عنوان شریک ایرانی، قرارداد همکاری امضا کرده است. وی اضافه کرد: بر اساس مفاد قرارداد منعقد شده بین تامین سرمایه امین و TRAIDE به نمایندگی از کشورهای ایران و آلمان، از این پس فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در اقتصاد این کشورها از طریق این دو شرکت بررسی و در اختیار شرکت‌های مقابل قرار خواهد گرفت. سنگینیان ادامه داد: قرار است طی سال جاری هیات‌های تجاری از آلمان برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری به ایران سفر کنند و با شرکای داخلی در مورد پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت تجاری مذاکره کنند. به گفته وی برای موفقیت بیشتر این دیدارها، فرصت‌های همکاری قبل از ورود هیات‌های تجاری در اختیار آنان قرار می‌گیرد و بازدیدها و مذاکرات فقط حول پروژه‌های معرفی شده انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه شرکت‌های ایرانی علاقه‌مند برای حضور در بازار آلمان نیز می‌توانند از کمک تامین سرمایه امین در قالب این قرارداد استفاده کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی