وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۰۲ تیر ۰۰ ، ۱۴:۱۳

معرفی رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی ( Robert Kiyosaki )، نویسنده کتاب پدر پولدار و پدر بی پول است. او با سرمایه گذاری در این کتاب توانست میلیون ها نفر را به زندگی بازگرداند. او در عین اینکه یک کارآفرین، مربی و همچنین سرمایه گذار است اما معتقد است که هریک از ما میتوانیم کنترل زندگی خود را در دست داشته باشیم.

در واقع ما شایسته یک زندگی عالی هستیم و نباید با تناقضاتی که در این زمینه وجود دارد ناامید شوید. رابرت کیوساکی توانست نگرش های جدیدی را در این زمینه ارائه دهد که هر یک از آنها نشان دهنده یک راه عالی برای موفقیت هستند. او توانست تا شهرتی بی المللی را در زمینه های مختلف به دست آورد و در نهایت هم به عنوان یک سخنران پرشور و صریح، شجاعانه هرآنچه که نیاز است را به مردم نشان دهد.

 

رابرت کیوساکی در هشتم آوریل سال 1947 در منطقه هیلو به دنیا آمد و در همانجا هم بزرگ شد. او چهارمین نسل از یک خانواده دورگه ژاپنی آمریکایی است. خانواده او یک ترکیب از افراد و مدرسان ممتاز و برجسته آمریکا بودند. پدر رابرت اما رئیس آموزش و پرورش بود. رابرت از همان سنین کودکی، استعداد شگرفی را در زمینه های یادگیری نشان داد و پس از پایان دوره دبیرستان خود وارد نیروی دریایی در ایالات متحده شد.

رابرت کیوساکی اما در نهایت در سال 1994 ازدواج کرد و شواهد حاکی از این است که این زوج خوشبخت همچنان هم در کنار هم در آریزونا زندگی می کنند. کیوساکی علاوه بر اینکه توانست کار خود را در زمینه های تجاری به موفقیت برساند، در نهایت توانست تا زندگی عده بسیاری را نیز با سخنرانی های خود متحول کند. در این بخش شما را با فعالیت های تجاری و آموزشی رابرت کیوساکی آشنا خواهیم کرد.

در طول 20 سال گذشته اما رابرت کیوساکی به عنوان یک نویسنده هم بسیار موفق بوده است و توانسته تا کتاب های بسیاری را به رشته تحریر درآورد. معمولا در این زمینه نگرانی های بسیاری وجود داشت که البته همه آن ها ناشی از این حلا بین پولدار و بی پول بود.

گردش مالی، یکی از بازی های جدیدی است که هدف در آن آموزش سرمایه گذاری و همچنین کسب ثروت در افراد مختلف است. دقت داشته باشید که توسط این آموزش ها افراد فرقی نمی کند که از قشر پولدار باشند یا قشر بی پول بلکه می توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

رابرت کیوساکی در عین اینکه کتاب های بسیاری را در زمینه های موفقیتی تالیف کرده است اما توانسته تا در کشورهای بسیاری سمینارهای بسیاری را نیز برگزار کند که در این سمینارها به علاقه مندان کمک می شود تا بتوانند آنچه که نیاز دارند را برآورده کنند. او همچنین معتقد است که با تمرین و تکرار می توانند اصول مختلف ثروتمند شدن را بیاموزند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

آموزش

آگاهی

احمد سوری

مدیریت مالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی