وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

او به عنوان فردی که توانست با قدرت باور خود، بهبودی در سلامت را به دست آورد، سمینارهای بسیاری را نیز برگزار کرد که در این سمینارها از قدرت تاثیرگذار ذهن سخن می گفت. او همچنین اطلاعات مفیدی را در زمینه تفاوت های بین مغز زن و مرد ارائه داده است که می توان گفت در نوبه خود بی نظیر هستند. دیسپنزا اینطور می گوید که توانایی های انسان، با توجه به قدرت باور او در واقع به خلق مجدد کمک خواهد کرد و باعث بروز معجزات در زندگی انسان می شود.

دیسپنزا همچنین در سمینارهای خود روی این نکته بسیار تاکید می کند که باید روی حرکات خود تمرکز داشته باشید چرا که این تعادل بین حرکات و اراده شماست که باعث می شود بتوانید آنچه که میخواهید را به دست آورید و بعضا باور خود را نیز تغییر دهید. در واقع شما میتوانید با این هماهنگی ها، یک فرصت را تبدیل به آرمان کنید و این در حالی است که باید قدرت ذهن خود را باور داشته باشید تا بتوانید خود را در وضعیت بهتری قرار دهید.

اینکه در زندگی شما هم معجزه رخ دهد تماما به خودتان بستگی دارد چرا که این قدرت باور شماست که معجزه را خلق می کند. شما باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید و سپس تمامی باورهای خود را در این زمینه تغییر دهید. شما در نهایت خواهید دید که با تغییر باور میتواند خود را در این کار اثبات کنید و به آنچه که میخواهید برسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی