وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

در سالی که او تصادف کرد، شاید کمتر کسی با قوانین تغییر باور و تغییر افکار آشنا بود. در این سال، تشخیص پزشکان این بود که براساس تصادف او، چندین استخوان کمر او شکسته است و دیگر نمیتواند راه برود. جو دیسپنزا اما همیشه به قدرت و نیروی بالقوه بشر علاقه مند بود و شدیدا هم اعتقاد داشت که هرآنچه از بیماری هایی که جسم ما خلق می کند، در واقع نمایی از بیماری های روح است. او حتی این باور را در خود نهادینه کرده بود که میتواند با استفاده از قدرت ذهن خود، بیماری و یا جراحات خود را نیز برطرف کند و همین هم باعث شد که بتواند خالق سلامتی خود باشد. او علاوه بر توصیه های بسیاری که از جانب پزشکان خود برای جراحی کمر داشت، تصمیم گرفت که این کار را انجام ندهد و به جای آن خود را به قدرت عظیم باور خود تسلیم نماید. پس از گذشت 12 هفته از زمانی که باید عمل جراحی را انجام می داد، او با بهبودی کامل به کار خود بازگشت و در نهایت بعد از این تجربه ای که برای او تغییردهنده زندگیش بود توانست تا بهبودی کامل خود را به دست بیاورد و به تمامی جهانیان نشان دهد که تمامی زندگی شما در گرو افکار شماست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی