وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

آموزش نرم افزار ویراستار (جهت تصحیح نیم فاصله و سجاوندی در  متن )‌

اگر توجه کرده باشید بین کلمات دو هجایی در ورد مثل می - شود یک فاصله ایجاد می شود که در زبان فارسی و عربی برای حل این فاصله باید از ترکیب کلید  خط تیره  و دکمه ctrl استفاده کنید و در اکثر پایان نامه ها و نشریات باید بعد یا در هنگام تایپ و یا بعد از تایپ این کار را به صورت دستی انجام دهید که کار بسیار وقت گیر و در هنگام تایپ نیز باعث کند شدن سرعت تایپ می شود . و همچنین در اکثر پایان نامه در نحوه نگارش پایان نامه اعلام می شود که نیم فاصله باید رعایت شود و حتی در اکثر موارد فاصله بین حروف سجاوندی مثل ، و کاما و نقطه و ... نیز باید با حروف قبل از خود چسبیده و بعد از آن نیز فاصله باشد این کار نیز بسیار زمانبر و مشکل است مدتی است نرم افزار ویراستار که در ایران نگارش شده است و رایگان می باشد این مشکل را حل کرده ااست و کافی است با یک کلیک تمام این موارد به صورت اتوماتیک توسط این نرم افزار حل می شود . 

اگر شما نیز مایلید از این نرم افزار استفاده کنید می توانید در ادامه آموزش به صورت تصویری روش استفاده از این نرم افزار را یاد بگیرید . 

نخست باید نرم افزار ویراستار را دانلود کرده و نصب کنید . 


لینک دانلود نرم افزار ویراستار از سایت اصلی ارائه دهنده ویراستار

لینک دانلود از پی سی دانلود

 


پس از نصب کامل (در ویندوز xp باید حتماً نسخه نرم افزار net fromwork را ورژن 4به بالا را نصب کرده باشد وگرنه نرم افزار اجرا  نخواهد شد ) این نرم افزار به زبانه های نرم افزار ورد اضافه می شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی