اکرم رمضانینژاد*
«با شور و حرارت زیاد کاتالوگ محصولات را دستم داد و با تسلطی مثالزدنی شروع به پرزنت محصولش کرد. مزایایی که محصولش نسبت به محصولات دیگر رقبا داشت را با چنان حرارتی بیان کرد که جای هیچ شک و شبههای نمیگذاشت.
نیاز ما را به درستی درک کرده بود و میتوانست با تغییراتی در محصول ما را به خواستهای که داشتیم برساند. از همه مهمتر قیمت مناسب محصول بود که مرا مشعوف کرد. وقتی کارت ویزیتش را به من داد، متوجه شدم او مدیرعامل شرکت است. تاکید کرد هر زمان که بخواهم میتوانم با او تماس بگیرم و خریدم را قطعی کنم.
در همهمه نمایشگاه و تلاشی که همه غرفهداران برای ارائه بهتر میکردند، با خودم گفتم: «این همان چیزی است که دنبالش بودم!» مدیرعاملی متعهد و فعال که خودش شخصا برای معرفی محصولش در غرفه حضور داشته و خودش برای مشتریان کارشناسی میکند و قیمت میدهد. خوشحال از اینکه توانسته بودم تامینکننده قابلی را پیدا کنم، نزد مدیرم رفتم و دستاوردم را با او در میان گذاشتم و در نهایت، خرید از آن شرکت انجام شد.
اما ماجرا به اینجا ختم نشد... چند روز بعد، وقتی محصول را دریافت کردیم، در هنگام نصب با مشکلی مواجه شدیم. طبیعی است که چنین مشکلاتی پیش بیاید، اما چیزی که انتظارش را نداشتیم این بود که نتوانیم به سادگی مشکل را حل کنیم.
مستقیما با آن مدیرعامل تماس گرفتیم. یا پاسخ نمیداد یا در دسترس نبود.