وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی

علی جوانمردی*

بهترین راه برای استفاده از هوش مصنوعی در فروش، ادغام هوش مصنوعی در فرآیند فروش و کل چرخه فروش برای خودکارسازی وظایف تکراری، شخصی‌سازی تعاملات با مشتری، بهبود و اصلاح و پیش‌بینی ها و ارائه رویکردهای جدید اجرایی و عملی به تیم‌های فروش است.

هوش مصنوعی را برای مدیریت تولید و امتیازدهی حجم فروش، بهینه‌سازی ارتباط با ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل مکالمات، نیاز داریم. خودکارسازی کارهای اداری، با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر است و همچنین برای سرپرستی فروش و تجزیه و تحلیل عملکرد و بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق مدیریت خط تولید، کارآمد خواهد بود.

خودکارسازی وظایف اداری

 خودکارسازی ورود داده‌ها و برنامه‌ریزی: از هوش مصنوعی برای انجام وظایف تکراری مانند ورود داده‌ها، تعیین زمان و برنامه‌ریزی جلسات استفاده کنید و نمایندگان فروش را برای تمرکز بر روابط با مشتری و بستن معاملات آزاد کنید.

 شخصی‌سازی ارتباطات: ابزارهایی مانند Sales Navigator و Outreach از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی استراتژی‌های ارتباطات استفاده می‌کنند و به تیم‌های فروش کمک می‌کنند تا به طور موثرتری با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.

 

بهبود در جست وجو و افزایش مشتری

 امتیازدهی پیش‌بینی‌کننده روند پیگیری مشتریان: هوش مصنوعی داده‌های قبل را تجزیه و تحلیل می‌کند تا ویژگی‌های سرنخ‌های درست را در رفتار خرید مشتریان شناسایی کند و به تیم‌های فروش اجازه می‌دهد تا تلاش‌هایشان  را در این زمینه اولویت‌بندی کرده و خط تولید واجد شرایط‌تری بسازند.

به علاوه از هوش مصنوعی برای تحقیق در مورد مشتریان و مخاطبین بالقوه در CRM خود استفاده کنید و داده‌ها را برای ایجاد ارتباط شخصی‌تر و مؤثرتر جمع‌آوری کنید.

بهبود ارتباطات و سرپرستی فروش

 هوش مکالمه‌ای: پلتفرم‌های هوش مصنوعی مانند Gong.io و Chorus.ai تماس‌ها و جلسات فروش را تجزیه و تحلیل می‌کنند، رونوشت‌ها و راهکارهای آتی را ارائه می‌دهند، موضوعات کلیدی را شناسایی می‌کنند، احساسات و روند خرید مشتری را تجزیه و تحلیل می‌کنند و به نمایندگان خود در تیم فروش بینشی تازه در مورد اعتراضات و تکنیک‌های موفق می‌دهند.

 سرپرستی فروش مبتنی بر هوش مصنوعی: از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل فعالیت‌های فروش، شناسایی الگوهای برنده، در رقابت بازار ارائه بازخورد در زمان واقعی به نمایندگان و ایجاد برنامه‌های آموزشی شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنند و عملکرد کلی را بهبود می‌بخشند.

پیش‌بینی دقیق: هوش مصنوعی داده‌های بانک مشتریان و خرید ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و روندهای آینده را برای ارائه پیش‌بینی‌های دقیق‌تر فروش شناسایی می‌کند و امکان تخصیص منابع و مدیریت بهتر را فراهم می‌کند.

 پیش‌بینی ریزش: هوش مصنوعی می‌تواند پیش‌بینی کند که چه زمانی مشتریان احتمالا ریزش می‌کنند یا برای فروش بیشتر آماده هستند و به تیم‌های فروش پیشنهاد می‌دهد تا اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای حفظ مشتریان انجام دهند.

  استفاده از هوش مصنوعی برای تعامل با مشتری: هوش مصنوعی کل سفر فروش را شخصی‌سازی می‌کند و تضمین می‌کند که هر تعامل با مشتری مرتبط و متناسب با نیازهای او باشد و منجر به روابط قوی‌تر و افزایش تعامل شود.

* تحلیلگر حوزه کسب و کار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴/۰۶/۰۹
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

هوش مصنوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی