وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۷:۵۷

داستان صدور بیمه نامه پارسیان من

چون موفق به پاسخ از بیمه پارسیان نشدم ، برای یادآوری عدم انجام اشتباهات گذشته ام ، در وبلاگم نوشتم . بد نیست شما هم مطالعه کنید


مدیریت محترم عامل بیمه پارسیان

با سلام

احتراماً با توجه به اینکه احتمالا جنابعالی وقت خواندن مطالب بنده را نداشته باشید ، خواهشمندم کمی حوصله به خرج داده و تا پایان مطلب را مطالعه فرمایید .

در خصوص عودت وجه بیمه نامه ثالث اینجانب به استحضار می رساند :

1-     اینجانب کلیه بیمه نامه های قبلی خود را نزد بیمه ایران انجام می دادم . بر اساس شعار بیمه پارسیان ( دنیا دنیا آرامش) که استنباط بنده تحقق این شعار بود و همچنین بر اساس شنیده های خود از بیمه وبانک پارسیان ،مرور سایتهای بیمه های مختلف و توصیه یکی از کارشناسان مالی ، تصمیم به انجام بیمه شخص ثالث خودرو خود در ابتدا وپس از آن بیمه عمر فرزند خود نزد آن بیمه محترم گرفتم و چه تصمیم نابجایی بود.

2-    با توجه به حساسیتی که اینجانب به واسطه حرفه و شغل خود به مسائل مالی و به خصوص امور بیمه ای دارم ، و همینطور با توجه به اینکه تاریخ بیمه نامه شخص ثالث خودرو اینجانب در تاریخ .../12/1390 خاتمه می یافت و اینجانب از تاریخ ../12/1390 تا تاریخ ../12/1390 به لحاظ ماموریت اداری در شهرستان می بودم ، در مورخ ../12/1390 ( 2 روز قبل از شروع بیمه نامه ) با مراجعه به ICD یا نماینده شما در ..... ، اقدام به تمدید بیمه نامه خود نمودم .

3-    در زمان مراجعه به نمایندگی آن بیمه محترم در بانک ، اینجانب با ارائه مدارک لازم به خصوص برگ تعویض پلاک ،نسبت به تکمیل پیشنهاد صحیح بیمه نامه اقدام نمودم . اطلاعات وارد شده در پیشنهاد بیمه نامه توسط اینجانب صحیح بود . همچنین با توجه به اینکه اینجانب تعویض پلاک نموده بودم ، با تاکید فراوان مطالب را به استحضار نماینده مربوطه رساندم .

4-    با توجه به مصادف شدن روز 23/12/1390 با چهارشنبه آخر سال ، نماینده محترم اعلام داشتند که مسئولین صدور در این روز زودتر از حد معمول تعطیل نموده ، لذا قرار بر این شده که پس از صدور بیمه نامه و اطلاع رسانی نماینده محترم ، بیمه نامه تحویل اینجانب گردد .

5-    در روز پنجشنبه مورخ 25/12/1390 با مراجعه به شعبه بانک و پرداخت وجه بیمه نامه به صورت نقدی بیمه نامه را دریافت داشتم و متوجه درج اشتباه شماره پلاک خودرو در بیمه نامه جدید گردیدم و بلافاصله جهت اطلاع به نماینده محترم اقدام نمودم که به علت عدم حضور خانم ف....... موفق به تماس با ایشان نگریدم .

6-    با توجه به شماره تماسهای ذکر شده در روی بیمه نامه ، اینجانب با تماس تلفنی مکرر با واحد صدور بلاخره موفق به صحبت با مسئولین صدور بیمه نامه ، آقایان ص... و ع.....گردیدم و پس از آن اشتباه درج پلاک خودرو در بیمه نامه را به اطلاع آقایان رساندم .

7-    با توجه به تاکیدی که در زمان خرید بیمه نامه بر روی تعویض پلاک داشتم و همچنین با توجه به پیشنهاد صحیحی که اینجانب تکمیل نموده بودم ، خواسته ای نداشتم بجز اصلاح بیمه نامه که البته با توجه به عدم شروع بیمه نامه این امر میسر بود . از آنجایی که شروع بیمه نامه مذکور در ساعت 24 روز 25 اسفند ماه بود و اینجانب در حدود ساعت 14 با مسئولین صدور تماس گرفته بودم .

8-    جناب آقای ...... عنوان می داشتند که با الحاقیه مورد را اصلاح خواهند نمود و اینجانب اصرار می نمودم که به دلیل اشتباهی که از طرف بیمه پارسیان رخ داده است و با توجه به اینکه هنوز بیمه نامه شروع نشده ، اصل بیمه نامه را اصلاح نمایند . و در غیر انصورت وجه پرداختی را به اینجانب مسترد دارند .

9-    با همه این اوصاف قرار بر این شد که آقای .... به صورت تلفنی نتیجه اقدامات خود را به اینجانب اطلاع دهند که از طرف ایشان تا لحظه نگارش این نامه هیچگونه تماسی با بنده گرفته نشد .

10-  طی تماسهای روز 27/12/1390 اینجانب با نماینده محترم بیمه در بانک ، سرکار خانم ... ( تنها کسی که از طریق تلفن پاسخگو می باشد ) عنوان فرمودند که در صورتی بیمه نامه صادره ابطال گشته و وجه پرداختی به اینجانب مسترد می گردد که بیمه نامه ای جدیدی از طرف اینجانب ارائه گردد . با تمام آزاری که از بیمه پارسیان دیده بودم (دقیقا رفتاری مخالف شعار آرامشش)  با کمال میل پذیرفتم که بیمه نامه جدیدی ( نزد هر بیمه گر دیگری بجز بیمه پارسیان ) صادر نمایم .   

11-  با توجه به موضوع فوق ، به نماینده محترم بیمه پارسیان مراجعه نمودم . بـا کمال تعجب شنیدم که بیمه نامه قبلی من( بیمه نامه منقضی شده بیمه ایران )عودت نخواهد شد و در مقابل این پرسش بی پاسخ قرار گرفتم که چگونه ممکن است اینجانب با مراجعه به بیمه گر دیگری و بدون ارائه بیمه نامه قبلی ، بیمه نامه جدید را دریافت دارم ؟

12- پس از دریافت آدرس دقیق دفتر بیمه پارسیان در خیابان گاندی ، به منظور دریافت اصل بیمه نامه خود که بنا به اظهار خانم ..... نزد آقای .... می بود ، راهی محل دفتر شرکت بیمه پارسیان گردیدم . خانم .... بیمه نامه مذکور را در میدان ولیعصر به بنده تحویل دادند ( توجه داشته باشید که بنده بازهم در مقابل پرسش بی پاسخ دیگری قرار گرفتم . رسیدن اصل بیمه نامه قبلی ( بیمه ایران ) از خیابان گاندی به خیابان ..... ) زودتر از من و در حالی که بنده در همین مسیر در حرکت بودم .

13- اینجانب تصویر بیمه نامه جدیدی ( بیمه ایران) به همراه اصل بیمه نامه پارسیان را در مورخ 28/12/1390 به خانم ف..... تحویل داده و با توجه به هماهنگی هایی که خانم ف.... با دفتر مرکزی شما انجام داده بودند ، قرار بر این گردید که تا آخر وقت وجه بیمه نامه به شماره حسابی که از من گرفتند واریز گردد .

14- با توجه به پیگیری که اینجانب در ساعت 14 روز 28/12/1390 با آقای ع.... انجام دادم ، ایشان اعلام نمودند که حداکثر تا 2 روز کاری وجه بیمه نامه مسترد خواهد گردید . همچنین ایشان اعلام فرمودند که شما نگران استراد وجه خود نباشد چرا که پول خود را به یکی از معتبر ترین شرکتهای بیمه کشور سپرده اید .

15- در روزهای 6 و 7 فروردین 91 بازهم اینجانب از طریق تلفن پی گیری موضوع را نمودم که پس از انتظارهای 10 و 15 دقیقه ای تلفنی با این جواب مواجه شدم که بایستی تا روز 14 فروردین صبر نمایم . پس از پایان تعطیلات نوروز و در روز 14 فروردین با تماسهایی که با آقایان ص.... و ر...... داشتم عنوان گردید که بیمه نامه فوق هنوز ابطال نگردیده و چون آقای ع...... در مرخصی می باشند ، باز هم بنده تا روز 20 فروردین بایستی منتظر باشم .

16- در روز 21 فروردین با پیگیری که با خانم ف..... نمودم،ایشان فرمودند که آقای ع.... از شرکت رفته اند و گویا داستان استرداد وجه بنده حل نخواهد گردید .

17- روز سه شنبه 22 فروردین با پیگیری که اینجانب از طریق مدیر مالی اداری انجام دادم ایشان بنده را با خانم غ.... ارتباط داده و پس از بیان موضوع مقرر گردید خانم غ... موضوع کار بنده را پیگیری نمونه و با شماره تلفن همراه اینجانب تماس بگیرند . در همان روز خانم ف.... با بنده تماس گرفتند و گفتند که نتیجه این شده که آقای ع.... بایستی کار شما را انجام دهند . همچنین گفتند که آقای ع.... فردا در شرکت حضور دارند و شما برای کسب نتیجه به شرکت بروید .

18- اینجانب در مورخه 22 فروردین طی تماس تلفنی با آقای ع.... که تازه روز 22 فروردین روز اول کاری ایشان در سال 91 در شرکت شما می بود تازه متوجه شدم که ایشان ادعا می کنند که مدارک بنده تکمیل نیست و تازه عنوان نمودند که بایستی درخواست کتبی بنده را به مرکز اعلام داشته و اقدامات بعدی را به عمل آورند . لذا بنده اقدام به تنظیم درخواست وجه نموده و از طریق فکس در ساعت 9 صبح برای ایشان ارسال نمودم .

19- سخن بسیار به درازا رفت . بیش از این اطاله کلام نکنم . بلاخره پس از مدتها پیگیری ...... اینجانب با مراجعه حضوری در مورخ 09/03/1391 موفق به اخذ چک خود آن هم به مبلغی کمتر از شرکت شما گردیدم .

20- برای شرکتی که در بیانه ماموریت خود توسعه و گسترش آرامش و امنیت خاطر برای جامعه از طریق ارائه خدمات بیمه ای متمایز نوشته است ، با این طرز عملکرد علامت سئوال بزرگی را در ذهن بنده بجای نهاده است .

21- جناب آقای مدیر عامل ، آیا تا حال با شماره تماسهایی پل ارتباطی سازمان شماست ، تماس گرفته اید و زمانهای طولانی پشت خطوط تلفن به انتظار نشسته اید ؟

22-خدا را بسیار شاکر هستم که برای دریافت خسارت به سازمان شما مراجعه نکرده ام . وقتی برای دریافت وجه خود اینگونه رفتاری می بینم ، رفتار سازمان شما برای پرداخت خسارت چگونه خواهد بود ؟

23-                        بنظر می رسد در سازمانی که پاسخگویی به خواسته منطقی مشتریانش آرمانی دست نیافتنی است ، 27 مورد ذکر شده در بخشهای مختلف منشور اخلاقی آن چیزی جز پر کردن فرمهای اداری جهت اطاله کلام نباشد .

 

                                                                                                               

                                                                                                          18 خرداد 1391

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی