وبلاگ مدیریت مالی -احمد سوری

مدیریت مالی-احمد سوری

وبلاگ مدیریت مالی -احمد سوری

مدیریت مالی-احمد سوری

این وبلاگ جهت تمرکز داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام گردآوری شده است . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۰۷ دی ۹۸ ، ۱۴:۰۰

معرفی کتاب کج رفتاری

تیلر در این کتاب با به‌کارگیری حکایت‌ها و داستان‌های جذاب و سرگرم‌کننده همچون قیمت پارو در روز برفی، خرید بلیت بسکتبال، مسابقهٔ تلویزیونی، بیمهٔ بازنشستگی و... به تشریح شکل‌گیری علم اقتصاد رفتاری می‌پردازد. او به تحلیل رفتار انسان‌های اقتصادی (Econs) که موجوداتی خیالی با رفتارهای کاملاً عقلانی هستند و انسان‌های عادی که همیشه عقلانی نیستند می‌پردازد و ثابت می‌کند که انسان‌های عادی کج‌رفتاری می‌کنند و رفتار آن‌ها تحت‌تأثیر جنبه‌های احساسی و هیجانی قرار دارد و نباید نقش محدودیت‌های ذهنی و خطاهای شناختی و کنترل عواطف آن‌ها را نادیده گرفت. درحقیقت، تیلر اعتقاد دارد انسان‌ها بازیگران اصلی حوزهٔ اقتصاد هستند. در این کتاب، ریچارد به این امر می‌پردازد که مدل‌های اقتصاد براساس شخصیت‌پردازی دقیق‌تر از رفتار انسان‌های عادی، قابل‌تغییر است و اقتصاد رفتاری، اقتصادی هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش‌تر از اقتصاد متعارف است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۷
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی