وبلاگ مدیریت مالی -احمد سوری

مدیریت مالی-احمد سوری

وبلاگ مدیریت مالی -احمد سوری

مدیریت مالی-احمد سوری

این وبلاگ جهت تمرکز داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام گردآوری شده است . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۶

تمام من به نام تو

تمام ناتمام من ، با تو تمام می شود

شاعر بی نام ونشان  ،صاحب نام می شود

تمام نه،تمام نه ، که جام نا تمام لبریخته ام

تمام نه ،تمام نه، که ناتمامی از تو آویخته ام

 

تمام من به نام تو

شعر دوباره می شود

بند سکوت کهنه ام

چند پاره می شود

در این حریر خانگی

روی ترانه شسته ام

تمام خون من شبی

پر از ستاره می شود

تمام ناتمام من ، با تو تمام می شود

شاعر بی نام و نشان ،صاحب نام می شود

 

از تو براین ترانه ها

نور ستاره می چکد

بر این بلند بی صدا

غزل،دوباره می چکد

 

چکه کن ای ابرک من

مثل ستاره بر زمین

طلوع میلاد مرا

در شب بی سحر ببین

 

تمام ناتمام من ، با تو تمام می شود

شاعر بی نام ونشان ،صاحب نام می شود

 

(برگرفته از مجموعه شعر "دریا در من" سروده شهیار قنبری)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۵
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی