وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

وبلاگ شخصی -احمد سوری

وبلاگ-احمد سوری

این وبلاگ جهت جمع آوری و تمرکز اطلاعاتی که با آنها مواجه شده ام گردآوری شده است . با توجه به تحصیلات و حوزه کاری اینجانب در مدیریت مالی ، بیشترین اطلاعات آن مربوط به این حوزه می باشد . سعی کرده ام داده ها و اطلاعاتی که در مدیریت مالی به آن مراجعه داشته ام را به نوعی در اینجا گردآوری نمایم . امیدوارم برای شما و دیگران نیز مفید باشد و به ارتقاء دانش مالی کمک نماید .
همچنین بخش های متفرقه دیگری نیز در این وبلاگ مشاهده می کنید که امیدوارم برای شما نیز جالب باشد .
بایگانی
۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۳۱

کشف بدافزار جدیدی در Word مایکروسافت

شرکت سیسکو از کشف بدافزار جدیدی در نرم‌افزار وُرد مایکروسافت خبر داده است که از آسیب‌پذیری جزء VBA )Visual Basic for Applications) از زبان برنامه‌نویس ویژوال بیسیک مایکروسافت را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهد.

 شرکت سیسکو پس از آن متوجه وجود این بدافزار شد که دریافت که یکی از اسناد وُرد مایکروسافت به صورت خودبه‌خود یک نمونه ثانویه از خود را دانلود کرده است و این نمونه نیز بلافاصله به سرور کنترل و فرماندهی بدافزار متصل شده است. به گزارش وب‌سایت theinquirer، ویلیام کرگ، مدیر فنی سیسکو در این باره در وبلاگ خود گفته است این بدافزار صنایع سنگینی مثل نفت، تلویزیون، بانکداری و جواهر فروشی را هدف قرار داده است. این بدافزار از طریق ایمیل‌های آلوده‌ای منتشر می‌شود که با نام قلابی و به همراه یک فایل ضمیمه ارسال می‌شوند. این فایل آلوده نیز معمولا به شکل یک فاکتور فروش است که فقط برای گیرندگان ارسال شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۱
ahmad souri احمد سوری ahmad souri احمد سوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی